Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ در این مطلب از اقتصاد آنلاین می توانید جذاب ترین خبرهای امروز درباره زندگی و فعالیت های بازیگران را مشاهده کنید. با کلیک بر روی هر یک از تیترها می‌توانید مشروح گزارش آن را بخوانید.

شیطنت بامزه دختر نیوشا ضیغمی در خیابان + فیلم عکس های زانیار خسروی قبل از خواننده شدن لو رفت! ظاهر جدید نجمه جودکی همه را شوکه کرد؛ از تلویزیون رفتم راحت شدم! تلاش فریبا نادری برای شبیه شدن به طلای سریال یاغی! + عکس اولین توضیح احسان کرمی درباره حضور در عروسی ساسی مانکن حرف های رکیک گرشا رضایی این بار در کنسرت تهران! + فیلم تیزر قسمت ۸ سریال یاغی منتشر شد سحر دولتشاهی قبل بازیگر شدن چه شکلی بود؟ واکنش نجمه جودکی به حرف های جنجالی اش درباره صداوسیما شباهت عجیب پرویز پرستویی و پسرش سوژه شد + عکس فن رزمی جمشید هاشم پور ۷۸ ساله مقابل عکاسان! + فیلم واکنش گرشا رضایی به توهین در کنسرت زاهدان + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد

تصویر جدیدی از پیمان معادی و سحر دولتشاهی در نمایی از سریال «افعی تهران» در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

منبع: برترین‌ها

tags # پیمان معادی ، سحر دولتشاهی ، سریال افعی تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی