Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون انتقال نیکولو زانیولو به یوونتوس مطرح شد. خبرنگاران معتبری چون جانلوکا دی مارتزیو در میان این شایعات سکوت کردند و حالا دی مارتزیو تاکید کرد انتقال زانیولو به یوونتوس همچنان در مراحل اولیه قرار دارد و هیچ پیشرفتی نداشته است.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ یوونتوس با زانیولو به توافق شخصی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هیچ پیشنهادی برای زانیولو از سوی یوونتوس یا سایر باشگاه ها به دست رم نرسیده و دلیل این موضوع، درخواست بالای رم است. حتی هنوز هیچ تماس مستقیمی بین یوونتوس و رم برقرار نشده و ایجنت او نیز از پیشنهاد احتمالی یوونتوس بی خبر است. جالوروسی موضع خود را در مورد زانیولو حفظ کرده است؛ پیشنهادات مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در غیر این صورت مذاکرات برای تمدید قرارداد در پایان بازار نقل و انتقالات آغاز خواهد شد. اگر زانیولو فروخته شود، رم می‌خواهد حداکثر سود را به دست آورد و این یعنی رم فقط پول نقد می خواهد و حاضر به پذیرش هیچ بازیکنی در ازای زانیولو نیست.

روز گذشته ایجنت زانیولو با تیاگو پینتو مدیر رم جلسه داشت. طرفین در این جلسه به همکاری دوستانه با یکدیگر و صبر تاکید داشتند. رم فقط در صورت دریافت پیشنهاد مناسب حاضر به فروش زانیولو می شود و بازیکن مشکلی با این موضوع ندارد.

اخبار داغ 

افشاگری هال سیتی از رقم خرید صیادمنش/سهم استقلال دو برابر شد فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های جام‌ جهانی قطر / اسکوچیچ در رده بیست و سوم بازداشت فوتبالیست ملی‌پوش لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی سفر زین الدین زیدان به استانبول با هدف کاشت مو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی مارتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد