Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:21:25 GMT

اعتراف تلخ فوق ستاره لهستان بعد از باخت به ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۹۴۲۳

اعتراف تلخ فوق ستاره لهستان بعد از باخت به ایران

به گزارش "ورزش سه"، بارتوش کورک که تلاش‌هایش برای برد مقابل ایران کفایت نکرد، درباره دیدار ایران و لهستان افزود: اول از همه به تیم ایران برای این پیروزی تبریک می‌گوبم. ایرانی‌ها از ما بهتر بازی کردند.

وی با اشاره به عملکرد تیم ایران در ست پنجم این مسابقه، تصریح کرد: این واقعا ساده است. شکی در این نیست که در ست پنجم ایران تیم بهتر میدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کورک که عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را نیز به دست آورد، درباره عملکرد تیم لهستان گفت: من فکر می‌کنم لحظات خوبی داشتیم اما این لحظات برای پیروزی مقابل تیم هایی در این سطح کافی نیست. باید از این شکست درس بگیریم و امیدوارم به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهیم.

وی افزود: فقط سعی دارم لغت خوبی پیدا کنم. واضح است که پیش بینی بازی سختی را برابر ایران داشتیم. شما هیچ وقت باخت را انتخاب نمی‌کنید. شما هیچوقت برای باخت آماده نمی‌شوید. آماده می‌شوید که بهترین خودتان باشید. اما امروز بازیکنان لهستان بهترین خود نبودند.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها موفق به شکست سه بر دو لهستان در زمین این تیم شد. بارتوش کورک با کسب 23 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد و امیرحسین اسفندیار با 21 امتیاز امتیازآورترین بازیکن ایران بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر

به گزارش ورزش سه، ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر برای دیدار هفته بیست و ششم مقابل شمس‌آذر قزوین مشخص شد و آنها در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز مسابقه خواهند بود.

گل‌گهر که در هفته‌های اخیر در کسب پیروزی موفق نبوده در این بازی تلاش می‌کند تا از شرایط میزبانی استفاده کند و سه امتیاز مهم برای بقا در رتبه ششم جدول را به دست آورد، آنها در صورت شکست در این مسابقه جای خود را به شمس‌آذر خواهند داد.

مسیح زاهدی مدافع گل‌گهر پس از چندین هفته دوری از میادین در ترکیب اصلی قرار گرفته است، در این مسابقه علیرضا علیزاده پس از بازگشت زاهدی به خط هافبک منتقل شد و این مهم‌ترین تغیرات در ترکیب این تیم بود.

????ترکیب گل‌گهر در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

دیگر خبرها

  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!