Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان با حضور در کوی انجیراب برای آسیب شناسی و بررسی مشکلات این منطقه گفت: مهم‌ترین مشکلی که دیشب از سوی اهالی مطرح شد، معطل ماندن نوسازی مدرسه تخریبی این محله است.

حیدر آسیابی گفت: همین امر سبب شده کودکان زیادی در این منطقه از تحصیل باز بمانند.

آسیابی گفت: هر چند قرار است تا یک ماه آینده کلنگ ساخت مدرسه به زمین زده شود، اما دادگستری استان، راه اندازی مدرسه به صورت استیجاری تا زمان تکمیل ساختمان مدرسه را در این محله برای جلوگیری ترک تحصیل کودکان، پیگیری می‌کند و آموزش و پرورش و فرمانداری باید در این باره تدبیر و چاره اندیشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:ساماندهی سوئیت‌های اجاره‌ای، چاره اندیشی برای ترافیک ناشی از مرکز تعویض پلاک خودروها، کمبود سهمیه آرد نانوایی، نبود مکان ورزش، ساماندهی رودخانه و تدبیر برای استفاده از ظرفیت گردشگری تپه باستانی منطقه از دیگر مطالبات اهالی این منطقه بود که در دادستانی مرکز استان  پیگیری و از دستگاه‌های متولی مطالبه می‌شود.

آسیابی گفت: چند ماه دیگر دوباره جلسه‌ای با اهالی در همین مسجد خواهیم داشت و گزارش اجرای مصوبات این بازدید را از دستگاه‌های اجرایی متولی، پیگیری و مطالبه می‌کنیم.

حیدر آسیابی می گوید: به روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر استان هم ماموریت داده ایم با حضور در محله‌های کم برخوردار برای رفع مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمند کردن ساکنان این محلات گام بردارند.

در قالب طرح محوری، دستگاه قضایی استان با حضور در محله‌های کم برخوردار، حقوق عامه را از دستگاه‌های خدمات رسان مطالبه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری گلستان مشکلات مردم نوسازی مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در آنچه شما خواسته اید ، سراغ یکی از مشکلاتِ محله شهید مطهریِ پارس آباد میرویم که با پیگیری های خبری، حل شده...
معضلی که عبور اب زراعی از جلوی منازل ، بوی نامطبوع و تجمع حشرات ایجاد  کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حل مشکل محله شهید مطهریِ پارس آباد

 

دیگر خبرها

  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی