Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد باباخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان کرمانشاه در خصوص عملکرد تبصره ۱۸ جز استان‌های پیشرو است که تاکنون دستگاه‌ها نیز در این راستا عملکرد خوبی داشته‌اند و در صورت بروز مشکل و تخلف تذکرات لازم داده می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه رتبه ششم را برای اجرای تبصره ۱۸ قانون در کشور دارد، افزود: با توجه به سرعت و عملکرد خوب دستگاه‌ها پیگیر جذب منابع استانی و حتی ملی خواهیم بود زیرا هر استانی که زودتر جذب منابع استانی خود را داشته می‌تواند از منابع ملی نیز اعتباراتی دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: پیگیر جذب منابع ملی در همه حوزه‌ها به ویژه برای بخش صنعت به منظور توسعه و پیشرفت بیشتر در استان کرمانشاه هستیم و طبق آخرین آمار تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات به استان کرمانشاه پرداخت شده است.

باباخانی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه به دنبال کسب رتبه‌های اول تا سوم جذب تسهیلات در کشور است، خاطر نشان کرد: تعداد زیادی از پروژه‌ها برای جذب تسهیلات در مرحله عقد قرارداد و تعدادی نیز جز مصوبات هستند که پس از انجام مراحل لازمه وارد پروسه پرداخت اعتبار خواهند شد.

وی به طرح‌های مهم و پتروشیمی‌هایی که در مسیر راه‌اندازی قرار گرفته‌اند اشاره کرد و ادامه داد: طبق آخرین تحولات پتروشیمی روانسر است که پیمانکار این طرح نیز انتخاب شده و در حال تجهیز کارگاه است و پتروشیمی کنگاور نیز در حال تهیه اسناد برای انتخاب پیمانکار است.

باباخانی در خصوص تأمین اعتبارات پروژه‌های پتروشیمی‌های استان کرمانشاه، تاکید کرد: اعتبارات پتروشیمی روانسر و پتروشیمی کنگاور توسط سهامداران در هلدینگ خلیج فارس تأمین و سرمایه‌گذاری لازم انجام می‌شود اما پتروپالایشگاه آناهیتا پروژه دیگری است که به عنوان مهمترین مصوبه سفر رئیس جمهور به کرمانشاه مورد تاکید استاندار قرار گرفته و تأمین اعتبارات آن نیز توسط قرارگاه خاتم الانبیا و دولت صورت می‌گیرد.

کد خبر 5531894

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استانداری کرمانشاه تبصره ۱۸ قانون بودجه پروژه عمرانی پالایشگاه اناهیتا تخصیص اعتبار بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا زلزله مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا خراسان رضوی اردبیل آمار کرونا جهرم مشهد استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۳۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در مناطق مختلف استان نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی مرادی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه کمیته راهبری طرح احیا و تعادل‌بخشی منابع آب‌های زیرزمینی استان که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۴۰۱، حدود ۵۳۷۵ چاه غیرمجاز و در سال ۱۴۰۲ نیز ۳۹۶ چاه غیرمجاز و در مجموع با حجم ذخیره ۱۵۶.۷ میلیون مترمکعب مسدود شده است.

وی با اشاره به وضعیت نصب کنتور هوشمند چاه‌های استان، افزود: تعداد کنتورهای نصب شده از اول برنامه تا پایان ۱۴۰۱ حدود ۲۶۴۱ دستگاه بوده و سال گذشته نیز با نصب ۵۵۹ دستگاه مجموع کنتورهای نصب شده چاره‌های استان به ۳۲۰۰ دستگاه رسید.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای با صنایع پیشرفته رضوی قرار شده است که در دو محدوده شاخص استان به صورت ویژه ماهیدشت کرمانشاه روی چاه‌های آب ۲۴۰۰ کنتور نصب شود که برنامه همچنان ادامه دارد.

مرادی اضافه کرد: سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با بانک کشاورزی در راستای ارائه تسهیلات به کشاورزان که وُسع مالی ندارند، منعقد شد.

رسول فرهادی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه نیز تاکید کرد: امسال مجموعه همکاران با توان و برنامه‌ریزی بهتر کارها را در حوزه حفاظت و صیانت از منابع‌آب پیش خواهند برد.

وی ادامه داد: کاستی‌ها و نواقصی وجود دارد که باید همکاران با انگیزه کافی با تقسیم و تشریح وظایف با استفاده از ظرفیت‌های نرم‌فزاری و سخت‌افزاری، خلاءها را جبران کنند.

مدیرعامل آب و منطقه‌ای استان کرمانشاه از گشت‌های بازرسی خواست تا با جدیت براساس برنامه زمان‌بندی در فصول کم‌آبی و پرآبی از تمام دشت‌ها و منابع آبی تحت نظارت شرکت، بازدیدهای در راستای پر کردن چاه‌های غیرمجاز و مبارزه با حفر چاه‌های غیرمجاز داشته باشند.

کد خبر 747588

دیگر خبرها

  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی