Web Analytics Made Easy - Statcounter

" عزیز اله قائد رحمت" چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۴۵ هزار و ۵۰۹ نفر ساعت آموزش برابر با ۲۵۷ نفر دوره در مرکز ثابت امام علی(ع) و ۱۸۰نفرساعت آموزش معادل ۹ نفر دوره آموزش در مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی بخشی از فعالیت های ۳ ماهه امسال را شامل می شود.

وی اظهار داشت: طی ۳ ماهه امسال در مجموع ۴۹ هزار و ۲۶۵ نفر ساعت معادل ۴۹۶ نفر دوره آموزش های فنی و حرفه ای در پادگان های ارتش، گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه و نیروی انتظامی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بروجرد گفت: همچنین چهار هزار و ۵۱۰ نفر ساعت معادل ۳۸ نفردوره آموزش در سکونت گاه های غیر رسمی و ۱۰ هزار و ۴۳۱ نفر ساعت معادل ۵۶ نفر دوره آموزش های فنی و حرفه ای در طرح محیط کار واقعی ارائه شده است.

قائد رحمت افزود: در بخش آموزش روستایی ۹ هزار و ۳۶۵ نفر ساعت آموزش معادل ۴۸ نفر دوره و ۹۱۰ نفر ساعت آموزش معادل ۱۴ نفر دوره آموزش در شعب سیار شهری آموزش های مهارتی ارائه شده است.

وی اظهار داشت: در بخش آموزش به زندانیان نیز ۲۱ هزار ۵۵۵ نفر ساعت آموزش معادل ۱۴۸ نفر دوره به این افراد آموزش های فنی و حرفه ای داده شد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بروجرد گفت: با توجه به شروع فصل تابستان برنامه ریزی لازم در جهت برگزاری دوره های کوتاه مدت در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان انجام شده است.

شهرستان بروجرد دارای سه مرکز ثابت فنی و حرفه ای می باشد.

برچسب‌ها بروجرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور لرستان بروجرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور لرستان آموزش فنی و حرفه ای ساعت آموزش معادل نفر ساعت آموزش نفر دوره آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان