Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی تپانچه که قرار بود امشب راهی مسابقات جام جهانی کره شود به دلیل تهیه نشدن بلیط حضور در این مسابقات را از دست داد.

به گزارش ایران اکونومیست، چهارمین دوره مسابقات جام جهانی تیراندازی در سال ۲۰۲۲ میلادی از ۱۸ تا ۳۱ تیر (۹ تا ۲۲ جولای) به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود. با وجودی که این مسابقات یکی از برنامه‌های آماده‌سازی تیراندازان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان بود اما تیراندازان حضور در این مسابقات را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین باقری سرمربی تیم ملی تفنگ در باره اعزام تیراندازان به مسابقات جام جهانی کره به ایران اکونومیست گفت: این مسابقات از چند روز دیگر آغاز می‌شود. تیم تفنگ قرار نبود به این مسابقات اعزام شود. فقط قرار بود تپانچه‌زن‌ها به این مسابقات بروند. برنامه بعدی تیم ملی تیراندازی حضور در اردوی هانوفر است. این اردو  برای تیم ملی حیاتی است و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

محسن نصراصفهانی سرمربی تیم ملی تپانچه در مورد اعزام نشدن تیم ملی تپانچه گفت: قرار بود تیم تپانچه‌ طبق برنامه به مسابقات کره اعزام شود تلاش هم شد اما متاسفانه از شرکت‌های هواپیمایی نتوانستیم بلیط تهیه کنیم. امشب قرار بود راهی کره جنوبی شویم که متاسفانه لغو شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی تیراندازی ، مسابقات تیراندازی جام جهانی کره

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی تیراندازی مسابقات تیراندازی جام جهانی کره جام جهانی کره تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.    در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:    ۱- مینا قربانی از همدان    ۲- مهسا نیک‌نفس از اصفهان    ۳- زهرا صفری از تهران    مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور