Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@14:46:13 GMT

کمیسیون آب در مدیریت شهری تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۰۶۹۴

کمیسیون آب در مدیریت شهری تشکیل می‌شود

محمدرضا بیاتی گفت: شورای ششم در نظر دارد در مجموعه مدیریت شهری کمیسیون آب تشکیل و از حق شهروندان دفاع کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، محمدرضا بیاتی رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد شامگاه سه‌شنبه در یکصدمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد، گفت: مجموعه مدیریت شهری در نظر داشته باشند که احترام به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای رفع مشکل شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکنند که این مهم تلاش همه مجموعه را لازم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه تمامی رسانه‌های مجوزدار اعم از خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مجازی و مطبوعات محلی مجوزدار می‌توانند در جلسات صحن علنی شورای شهر حضور داشته باشند، اظهار داشت: اکثر جلسات شورای شهر علنی است و شهروندان عزیز می‌توانند در این جلسات حضور داشته و ناظر بر مذاکرات شورا باشند.

وی افزود: از همکاری‌های ارزشمند و خالصانه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد در پیشبرد امور محوله و ارتقای اهداف بلند مدیریت شهری برخلاف برخی از همکارانشان با مجموعه شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر عرض می‌نمایم. 

معضل ترافیکی خیابان پرستار  رفع شود

فاطمه بیگی، رییس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه نیوجرسی‌های امتداد خیابان پرستار به خیابان ١٢ محرم برای تردد مردم، کارکنان کادر درمان بیمارستان‌ها باعث ترافیک و مشکل شده است، گفت: این موضوع باید در موافقت شورای ترافیک شهرستان شهرکرد تجدید نظر شود تا به راه چاره برسیم و یا حداقل از چراغ‌های راهنمایی استفاده شود.

ماشاءالله ایزدی در ادامه جلسه با بیان اینکه امروز بحث آب بسیار مهم و مهم‌ترین دغدغه مردم است، گفت: در شرایطی قرار داریم که آب شرب برخی مناطق استان چهارمحال و بختیاری با تانکرهای تامین می‌شوند و شاهد فرونشست‌های عمقی زمین هستیم لذا مهم‌ترین مطالبه به حق و قانونی مردم صیانت از آب استان است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد افزود: انتظار می‌رود همه مسئولان استان تامین آب موارد نیاز مردم را بعنوان اولویت اصلی خود قرار دهند و قاطعانه در صیانت از آب استان وحدت و انسجام داشته باشند.

وی افزود: شورای ششم به دنبال ارائه راهکارهایی برای حل معضل کم آبی، خشکی و فرونشست‌های دشت شهرکرد است و به همین منظور در نظر دارد تا در مجموعه مدیریت شهری کمیسیون آب تشکیل و از حق شهروندان دفاع کند.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهرکرد مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم

صالح اسکندری، نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امنا فهرست ۱۶ نفره خود را به مردم معرفی خواهد کرد، گفت: سیاست ما اشتراک حداکثری با فهرست صبح ایران است.

عضو شورای مرکزی شریان با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی "شانا" در دور دوم انتخابات ۱۳ نامزد اختصاصی دارد، گفت: احتمالاً ۳ نامزد دیگر به این فهرست اضافه شوند که متعلق به فهرست‌های امنا یا صبح ایران باشند.

وی با بیان اینکه سیاست امنا در دوره گذشته نیز اشتراک صفر نبوده و معتقد است باید فارغ از قبیله گرایی افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم، افزود: چنانچه شانا ۳ نامزد از امنا یا صبح ایران به فهرست خود اضافه کند، از نظر ما بلامانع است.

اسکندری با بیان اینکه ترکیب نهایی فراکسیون‌های مجلس بعد از دور دوم و تعیین تکلیف ۴۵ نفر باقی مانده شفاف‌تر خواهد شد، گفت: با توجه به عدم حضور پررنگ اصلاح‌طلبان در مجلس دوازدهم بعید نیست دو فراکسیون قدرتمند از مجموعه نیروهای انقلابی با تفاوت دیدگاه و سلیقه تشکیل شود.

وی با بیان اینکه مبتنی بر بند ۱۵ سیاست‌های کلی قانون‌گذاری ابلاغی مقام معظم رهبری اولویت بندی در مجموعه فعالیت‌های مجلس به منظور گره گشایی از امور اجرایی و رفع مشکلات معیشتی مردم باید در دستورکار قرار گیرد، افزود: تقویت ارزش پول ملی، پیگیری اجرای سند ملی آمایش و سیاست سرزمینی، پیگیری طرح ساماندهی و کنترل اجاره بها که ان‌شاالله قانون شود، پیگیری پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان توسط بانک‌ها در قانون جوانی جمعیت و … می‌توانند مهمترین موضوعات باشند.

عضو شورای مرکزی شریان با بیان اینکه اولویت بنده بیشتر حضور در کمیسیون امور داخلی و شوراها است، گفت: اما معتقدم باید این کمیسیون با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ارتقا پیدا کند و به کمیسیون "حکمرانی، امور عمومی و آینده" تبدیل شود.

وی با اشاره به تحولات گسترده در موضوع حکمرانی با توجه به پیش‌ران‌ها از جمله هوش مصنوعی، افزود: در مجالس برخی کشورهای اروپایی امروزه کمیسیون‌های آینده تشکیل شده و به طور تخصصی متغیرهای آینده در حکمرانی در حوزه سیاست گذاری، قانون گذاری و نظارت را پیگیری می‌کنند.

صالح اسکندری با بیان اینکه خبرگزاری مهر یکی از رسانه‌های پیش‌رو و خلاق در دوره‌های مختلف بوده است، گفت: سرمایه‌های انسانی ارزشمندی در این خبرگزاری حضور دارند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری مهر و پویش با مهر انتخاب کنیم می‌تواند مرجعیت ساز باشد، افزود: با توجه به اینکه دور دوم انتخابات معمولاً آرا رأی دهندگان کیفی‌تر است، مرجعیت‌های سیاسی از این دست راهگشا است.

کد خبر 6094645 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است