Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم عصر سه شنبه در نشست ستاد اقتصاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان، رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه و نمایندگان بخش خصوصی و با محوریت ساماندهی تولید و تهیه لباس فرم و لباس کار موردنیاز ادارات و ارگان‌های دولتی و مجموعه‌های غیر دولتی برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان کرمانشاهی اولویت اصلی استان کرمانشاه است و همه باید در برابر این مهم احساس تکلیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بکارگیری رویه‌ها و رویکردهایی همچون مشتری مداری، توجه به سلیقه مردم، کیفیت مناسب، خلاقیت در تولید، تبلیغ هوشمندانه و قیمت مناسب را لازمه حضور موفقیت در بازار داخلی و خارجی دانست و افزود: تولید بی کیفیت و بازاری، رقابتی نبودن قیمت‌ها، تخریب برندهای کرمانشاهی و رفتارهای نامناسب با مشتریان بزرگترین تهدید برای تولید و اشتغال استان کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: هنگامی که اتحادیه‌ها تهیه یک سفارش را می‌پذیرند باید با کمک بهترین واحدهای تولیدی عضو مجموعه کالای مورد نظر را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت تأمین کنند تا یک حلقه ارتباطی پایدار میان بخش تولید و بازار مصرف شکل بگیرد.

امیری مقدم با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از تولیدات متنوع و با کیفیتی برخوردار است که به شکل مناسبی معرفی نشده است، تصریح کرد: باید این برندهای کرمانشاهی با دورنمای صادراتی به بهترین شکل به دنیا معرفی شوند.

وی عدم آشنایی با ظرفیت‌های تولیدی کرمانشاه را دلیل خرید کالاهای مشابه از دیگر استان‌ها دانست و گفت: دفترچه جامع معرفی تولیدات باکیفیت استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف باید در شکل مناسبی تهیه شود و در اختیار مجموعه‌های مختلف دولتی و خصوصی قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: در راستای کمک به تولید و اشتغال نیازهای استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف باید با اولویت تولیدات استان تأمین شود.

امیری مقدم بر حمایت از اتحادیه دوزندگان استان در راستای تأمین نیازهای حوزه لباس کار و لباس فرم ادارات و دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف در استان، گفت: بخش پوشاک استان یک حوزه بسیار اشتغال زا است که در صورت حمایت‌های لازم علاوه بر ظرفیت فعلی پنج هزار شغل توان ایجاد صدها شغل خانوادگی را هم دارد.

وی تاکید کرد: اتحادیه دوزندگان علاوه بر تأمین نیازهای استان باید به سمت صنعتی شدن، برندسازی و تولیدات صادرات محور گام بردارد.

کد خبر 5531773

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استاندارکرمانشاه بهمن امیری مقدم اشتغال زایی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه خطبه های نماز جمعه زلزله ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی خراسان رضوی اردبیل آلودگی هوا جهرم آمار کرونا مشهد استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان مجموع اعتبار جذب شده در زمینه اشتغالزایی شهرستان فریدن بوده که زمینه اشتغال هزار و ۷۱۶ نفر فراهم شده است. در سال ۱۴۰۲ نیز هزار و ۲۰۰ نفر با اعتبار جذب شده و پرداخت تسهیلات ۱۶۲ میلیاردتومانی مشغول کار و فعالیت شدند.


عباس نصیری بخشدار بخش زنده رود فریدن نیز گفت: تلاش شده است با پرداخت تسهیلات کم بهره در سطح روستا‌های بخش زنده رود این شهرستان و ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی، زمینه کار و فعالیت را برای کارآفرینان، مردم روستا و جوانان فراهم سازیم که این امر در سال جاری با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با جدیت بیشتری در جهت پویایی اقتصاد روستا‌ها پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اصغر احمدی تولید کننده و کارافرین روستای چهلخانه فریدن گفت: ۵ کارگاه خیاطی در سطح روستا‌های شهرستان فریدن و شهرستان‌های های همجوار با محوریت کارگاه روستای چهلخانه مشغول فعالیت هستند که در همین راستا برای ۱۵۰ نفر از مردم روستا بویژه بانوان اشتغالزایی صورت گرفته است.

این تولید کننده پوشاک افزود: از صفر تا صد فرایند تولید پوشاک شامل بُرش، خیاطی، سنگ‌شور و بسته بندی در روستا صورت می‌پذیرد و در نهایت پوشاک تولیدشده به سراسر شهر‌های کشور ارسال و همچنین به کشور‌های همسایه صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور