Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:38:10 GMT

حیرت رودی گارسیا از گل رونالدویی یک عربستانی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۰۷۸۷

حیرت رودی گارسیا از گل رونالدویی یک عربستانی

به گزارش "ورزش سه"، تلاش های النصر برای استخدام یک سرمربی کارنامه دار و مشهور اروپایی به نتیجه رسید. آنها از فصل گذشته به دنبال جذب رودی گارسیا بودند که این سرمربی فرانسوی در چند مرحله پیشنهاد سعودی ها را رد کرد تا بالاخره او حاضر شد فصل بعد را روی نیمکت این تیم بنشیند.

روز گذشته رودی گارسیا مشغول بازدید از مکان های مختلف باشگاه النصر بود که تصویر نصب شده از گل تاریخی ماجد عبدالله اسطوره فوتبال عربستان به نفع تیمش النصر مقابل رقیب دیرینه خود الهلال در فینال جام پادشاهی 1987 باعث جلب توجه رودی گارسیا سرمربی فرانسوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلی که ماجد عبدالله به ثمر رسانده، شباهت زیادی به گل های خارق العاده کریستیانو رونالدو دارد. طبق محاسبات به عمل آمده، ماجد عبدالله در لحظه پرش نادر و زدن ضربه سر، صعودی به ارتفاع 3.2 متر داشته است و با این گل، موجبات قهرمانی تیمش را فراهم کرد. گلی که به آن لقب "العالمی" دادند.

گارسیا که خود را برای اولین تجربه حضور در تیمی خارج از باشگاه های اروپایی آماده می کند، قبل از رفتن به ورزشگاه مارسول پارک که میزبان مسابقات النصر است، از مقر باشگاه بازدید کرد تا از توانایی های این باشگاه مطلع شود.

تکنسین فرانسوی در جریان دیدارش با مدیران النصر و تهیه برنامه های آماده سازی برای فصل جدید از آنچه در ریاض مورد بازدید قرار داد، رضایت داشت و از طریق حساب کاربری خود در توییتر نوشت: استقبال باشگاه و هواداران فوق العاده بود. از همه شما متشکرم. نمی توانم مدت زیادی برای اولین مسابقه ام در مرسول پارک صبر کنم.

قرارداد گارسیا با النصر تا سال 2024 است و این باشگاه عربستانی به هشتمین ایستگاه تمرینی در کارنامه رودی گارسیا تبدیل شده است که آخرین آنها لیون فرانسه بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رودی گارسیا سرمربی رودی گارسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!

به گزارش "ورزش‌سه"، دقایقی پیش از آغاز نشست خبری عبدالله ویسی که تیمش را آماده مصاف روز آینده برابر تراکتور در ورزشگاه فولاد آرنا می‌کند، خبری روی خروج سایت سازمان لیگ قرار گرفت و بر این اساس عبدالله ویسی به دلیل اظهاراتش پس از تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم در اراک با جریمه ۲ میلیارد تومانی مواجه شد.

این موضوعی بود که ویسی در نشست خبری درباره آن صحبت کرد و واکنش جالب توجهی از سوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به همراه داشت و در واکنش به آن گفت: «من حرفی زدم که به برخی از دوستان برخورد. الان شنیدن که کمیته انضباطی دو میلیارد ریال یا ۲۰۰ میلیون تومان من را جریمه کردند.»

جریمه دو میلیون دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی یکی از سنگین‌ترین جرایم انضباطی تاریخ فوتبال ایران است که باید دید در ادامه چه حواشی دیگری به همراه می‌آورد.

دیگر خبرها

  • عبدالله ویسی: اگر آدم می‌کشتم باید ۸۰۰ میلیون دیه می‌دادم اما ۲ میلیارد جریمه شدم! / فیلم
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • حیرت آهنگران از مداحی‌ با «جدی می‌فرمایید»
  • ببینید | حیرت آهنگران از مداحی‌ با سبک و ریتم «جدی می‌فرمایید»
  • مورد عجیب عبدالله
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • تشکیل حیرت‌انگیز یک دریاچه در کویر اصفهان + فیلم
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • تصاویری حیرت‌انگیز از فرود جنگنده اف ۳۵ بر روی برج العرب + فیلم