Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@23:53:19 GMT

ناطق نوری چرا لباس روحانیت را کنارگذاشت؟

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۰۸۳۰

روح‌الله جمعه‌ای از نزدیکان علی اکبر ناطق نوری در صفحه توئیترش توضیحاتی را درباره حضور ناطق نوری با لباس مبدل بر سر مزار محمدرضا شجریان منتشر کرد. ناطقان: او نوشت: تصویر فاتحه خوانی ناطق نوری بر مزار حکیم فردوسی، مهدی اخوان ثالث و مرحوم شجریان، بخشی از یک بازدید عادی و غیررسمی از شهر توس و هارونیه بود که به خاطر شناخته نشدن و سهولت در تردد از پوشش مبدل استفاده شده و این امر در میان قشر روحانیت معمول می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران برچسب ها: ناطق نوری ، لباس روحانیت ، کنار گذاشتن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ناطق نوری لباس روحانیت کنار گذاشتن ناطق نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بجستان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۳ جاده روستای مزار، امدادگران از پایگاه امداد و نجات شهید مرتضی فرقانی شهرستان بجستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی قاسمی افزود: این حادثه که ساعت ۱۰:۳۰ امروز رخ داد، یک مصدوم داشت که پس از انجام عملیات رهاسازی با همکاری آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شد اما با وجود انجام عملیات احیا، این جوان ۲۱ ساله جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار