Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر «یحیی رسول»، سخنگوی فرمانده نیروهای مسلح عراق از دستگیری ۵ تروریست خطرناک از جمله «ابوعلی بغداد» یکی از سرکرده های معروف داعش در چند استان این کشور خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، سخنگوی فرمانده نیروهای مسلح عراق در گفت و با گو با خبرگزاری رسمی «اینا» اعلام کرد که در اجرای دستورات «مصطفی الکاظمی»، فرمانده کل نیروهای مسلح، بر تداوم عملیات ویژه علیه بقایای تروریسم، دستگاه  مبارزه با تروریسم در چند عملیات مهم عناصر اصلی و سرگردگان داعش را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که در این راستا نیروهای مبارزه با تروریست با انجام عملیاتی ویژه در بغداد، یکی از سرکردگان  داعش معروف به «ابوعلی بغداد» عامل اجرای چندین جنایت علیه شهروندان و نیروهای نظامی را دستگیر کردند.

سرلشکر رسول افزود که ۴ تروریست دیگر نیز در عملیات ویژه استان‌های «الانبار، کرکوک، صلاح الدین و سلیمانیه» توسط دستگاه مبارزه با تروریسم و نیروهای آسایش در اقلیم کردستان عراق دستگیر شدند.

وی تاکید کرد که دستگاه مبارزه با تروریسم با عزم راسخ و در همکاری با دیگر نهادها و سازمان نظامی و امنیتی مصمم به حفاظت از ملت عراق و پاکسازی کشور از لوث وجود گروه های تروریستی است.

بقایای عناصر داعش با وجود شکست سال ۲۰۱۷ این گروه، همچنان در برخی مناطق دوردست استان‌های شمالی، غربی و شرقی عراق همچنان فعال هستند و هر از چندی در این مناطق دست به اقدام‌های تروریستی و ناامنی می‌زنند.

در مقابل، نیروهای نظامی و امنیتی عراق هنوز برای پاکسازی کامل این مناطق از وجود عناصر تروریستی تلاش می‌کنند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تروریسم ، گروه تروریستی داعش ، کرکوک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تروریسم گروه تروریستی داعش کرکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است