Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان لیگ فوتبال پرتغال بعد از انجام نظرسنجی از مربیان و بازیکنان شاغل در این لیگ، بهترین بازیکن و مربی فصل گذشته را معرفی کرد.

در این نظرسنجی، داروین نونیز مهاجم اروگوئه ای که در نقل و انتقالات تابستانی راهی لیورپول شد، به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ پرتغال و بالاتر از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی در فصل گذشته لیگ پرتغال ۲۰ گل به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل داد اما نونیز با به ثمر رساندن ۲۶ گل، عنوان بهترین گلزن را هم از آن خود کرده بود.

اما واکنش‌ها به انتخاب نونیز به عنوان بهترین بازیکن در پرتغال زیاد بود. در یکی از اظهارنظرهای جنجالی، «سوفیا اولیویرا» کارشناس شبکه سی. ان. ان پرتغال نونیز را شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ پرتغال ندانست و این انتخاب را زیر سئوال برد.

سوفیا گفت: داروین بهترین بازیکن بنفیکا بود، اما از نظر من، «اوتاویو» -بهترین بازیکن لیگ- است. جلوتر از داروین حتی نفراتی چون «ویتینیا»، «لوئیز دیاز» و طارمی که بهترین مهاجم است، نیز هستند.»

این اظهارنظر با انتقاد هواداران بنفیکا در شبکه‌های اجتماعی همراه شده و جنجال گسترده‌ای را ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: داروین نونیز مهدی طارمی لیگ فوتبال پرتغال بهترین بازیکن عنوان بهترین لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم (رأس) باهوش ایران به تمامی جوایز فردی چنگ زد و شد یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران که بی‌رحمانه دروازه‌ها را به آتش می‌کشد و بی‌مقدمه دروازه‌بان‌ها را شکار می‌کند. تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اگر به یک گل نیاز داشت، او دو گل می‌زد و بازی‌هایش را با تکیه به هنرنمایی او در گشودن دروازه‌ها آغاز می‌کرد. با این وصف، نام سعید احمدعباسی در سیاهه برترین‌های رقابت‌ها جای گرفت تا به یکی از آرزوهای دوران جوانی‌اش رنگ و بوی حقیقت ببخشد.

ویدئو: 331305

احمد عباسی در جام ملت‌های آسیا هشت‌ گل به ثمر رساند و بارها مدافعین و سنگربانان حریف را عذاب داد. نمایش خیره کننده این بازیکن در دیدارهایی که حتی موفق به گلزنی هم نمی‌شد، از او بهترین بازیکن زمین می‌ساخت. یک رأس تمام عیار که سرعت، مهارت، چرخش بدن، دریبل‌ها، توازن و تمام کنندگی‌اش تیم‌ها را مبهوت کرد.

باید گفت احمدعباسی برای تیم ملی هم بهترین گلزن بود و هم بهترین بازیکن، برای وحید شمسایی هم بهترین شاگرد بود و هم بهترین دوست. بازیکنی که همیشه به نگرانی‌ها مهر باطل زد.

تفکیک گل‌های سعید احمدعباسی در جام ملت‌های آسیا 2024؛

دو گل به تیم ملی افغانستان
دو گل به تیم ملی بحرین
دو گل به تیم ملی کویت
یک گل به تیم ملی قرقیزستان
یک گل به تیم ملی تایلند

سعید احمدعباسی، سومین دوره جام ملت‌های آسیا را تجربه کرد و در این رقابت‌ها مجموعا ۱۶ بار دروازه‌ها را فتح کرد.

دیگر خبرها

  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی