Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر محمدی  معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین گفت: به‌دنبال ابلاغ وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر الزام ایجاد تشکل‌های حرفه‌ای در تمام تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اعم از واحد‌های پذیرایی، اقامتی، راهنمایان و دفاتر این تشکل با برگزاری جلسه انتخابات هیات‌مدیره با حضور مدیران دفاتر و تحت مدیریت و نظارت این اداره‌کل فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق با اساسنامه، این تشکل در زمینه بررسی صلاحیت متقاضیان جدید، کمیسیون‌های رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر، مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌های گردشگری فعالیت دارد.

در این جلسه پنج نفر از مدیران دفاتر به‌عنوان اعضای هیات‌مدیره، یک نفر بازرس و دو نفر اعضای علی‌البدل با رای اعضا براى مدت سه سال انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی خدمات مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078344 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است