Web Analytics Made Easy - Statcounter

واتساپ چندین ویژگی جدید را روی پلتفرم خود آزمایش کرده است، از جمله واکنش‌های جدید ایموجی و بهبود حریم خصوصی، مانند مخفی کردن تصاویر نمایه و مخفی کردن آخرین زمان آنلاین بودن برای مخاطبان خاص. این برنامه در حال حاضر قصد دارد یک ویرایشگر آیکون گروه و افزایش زمان حذف پیام‌ها نیز را به کاربران خود معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر آیکون گروه‌ها

WABetaInfo گزارش داد که پلتفرم پیام‌رسانی واتساپ در حال آزمایش توانایی ایجاد آیکون‌های سفارشی برای گروه در نسخه دسکتاپ است. همچنین توجه داشته باشید که این ویژگی از سال گذشته برای کاربران بتا واتساپ در سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است. در حال حاضر، طبق گزارش ها، این شرکت در حال برنامه ریزی برای ایجاد این ویژگی بر دسکتاپ است.

با توجه به اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط WABetaInfo، کاربران اکنون می‌توانند عکس دیگری را به عنوان نماد گروه انتخاب کنند و منوی کشویی نیز شامل گزینه‌هایی مانند ایموجی‌ها و استیکر‌ها است. به این معنا که کاربران همچنین می‌توانند از ایموجی‌ها و برچسب‌ها به عنوان نماد گروه استفاده کنند. از آنجایی که این ویژگی در حال حاضر در اندروید و iOS موجود است، انتظار می‌رود نسخه دسکتاپ نیز عملکرد مشابهی را ارائه دهد. هنوز تاریخی برای فعال سازی این قابلیت در نسخه دسکتاپ اعلام نشده است.

افزایش زمان حذف پیام‌ها

اگر می‌خواهید پیام‌ها را برای همه افراد در واتساپ حذف کنید، در حال حاضر باید این کار را ظرف مدت ۱ ساعت، ۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه انجام دهید. به گفته ناشر معتبر WABetainfo، شرکت متا اکنون به دنبال افزایش محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها برای همه افراد در این پلتفرم است. واتساپ در حال حاضر محدودیت زمانی جدیدی را برای برخی از کاربران بتا در اندروید ارائه می‌کند. کاربران واتساپ بتا در اندروید می‌توانند پیام‌های همه را تا زمانی که حداکثر دو روز و ۱۲ ساعت قبل ارسال نشوند، حذف کنند.

محدودیت زمانی افزایش یافته جدید جایگزین محدودیت قبلی می‌شود، اگرچه این قابلیت محدود به کاربران منتخب است، در حال حاضر، واتساپ آن را در هفته‌های آینده برای تعداد بیشتری عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد در آینده نیز شاهد قابلیت‌هایی مثل تماس‌های صوتی ۳۲ نفره، امکان مشاهده به روز رسانی وضعیت در لیست چت و امکان استفاده از یک حساب واتساپ در چندین دستگاه باشیم.

بیشتر بخوانید

پنهان کردن وضعیت آنلاین بودن، ویژگی جدید واتساپ باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اپلیکیشن واتساپ قابلیت جدید واتساپ حذف پیام در واتس اپ برنامه واتساپ حال حاضر پیام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند

به گزارش همشهری آنلاین،خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

دقایقی است در فضای مجازی، خبری با عنوان فعال شدن «دهک ریاست جمهوری» در فضای مجازی که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است که این خبر جعلی است و چنین خبری نیز از سوی ایسنا منتشر نشده است.

مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند.

برای چندمین بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار ایسنا به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

چندی پیش نیز خبر جعلی دیگری با عنوان «واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان» به نقل از ایسنا در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده بود به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود اقدام کنند که ایسنا بلافاصله اعلام کرد چنین خبری را در هیچ یک از خروجی‌های خود منتشر نکرده است.

کد خبر 847603 منبع: ایسنا برچسب‌ها يارانه معيشتي خبر ویژه اینترنت - هکر سازمان هدفمندسازی یارانه ها سید ابراهیم رئیسی یارانه

دیگر خبرها

  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارند
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان