Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: جهاد دانشگاهی کارهای ریشه‌ای و فرهنگی که منجر به تحول اجتماعی در جامعه خواهد شد انجام می‌دهد.

سید آرش قیاسیان در بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه معاونت جوانان وزارت ورزش به دنبال یک تحولات بنیادی در حوزه جوانان است و سیاست‌هایی که دنبال می‌کنند تحکیم بنیان خانواده و تحولات علمی و ایده‌پروری است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی لرستان هم با حمایت از دانشجویان و نخبگان دانشگاهی ایده و ایده پروری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: موضوعاتی که می‌تواند جوانان را از خمودگی و مصرف گرایی دور کند کارهای متنوعی است که جهاد دانشگاهی به آنها ورود پیدا کرده است و می‌تواند در این راستا از جوانان و نخبگان و کسانی که ایده‌ای دارند حمایت کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: تمام این مشکلاتی پیش روی جوانان و اینکه ازدواج آسان نبوده و موضوع سلامت افراد مطلوب نیست به سبک زندگی ما بر می‌گردد که باید این مهم اصلاح شود.

قیاسیان با بیان اینکه باید روی نگرش جوانان جامعه کار شود و آنها را از مصرف‌گرایی دور کنیم، افزود: استعداد و خودباوری جوانان را شناسایی و تقویت کنیم و باید به این مهم رسانه و دستگاه‌های فرهنگی ذیربط ورود کنند.

وی با بیان اینکه باید به سمت تولید محتوا و کارهای فاخر نظیر «سلام فرمانده» پیش رویم، عنوان کرد: ایده‌های خلاقانه نظیر سلول‌های بنیادین دنیا را تکان می‌دهد و باید به سمت تولید علم پیش رویم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: باید توریسم ورزشی را در استان تقویت کنیم و این موضوع را به طور جدی دنبال خواهیم کرد.

قیاسیان با بیان اینکه کاری که جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد، ریشه‌ای و فرهنگی است که منجر به تحول اجتماعی در جامعه خواهد شد، اضافه کرد: اینکه از خانواده‌ها حمایت می‌کنید و امید به زندگی را به محفل آنان برمی‌گردانید بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه نجات یک انسان نجات یک جامعه است، افزود: جهاد دانشگاهی لرستان امید به زندگی را به جامعه القاء می‌کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد: ورزش و جوانان استان در کنار جهاد دانشگاهی لرستان است و در حوزه ایده‌پروری و نگه‌داشت ایده‌ها می‌توانیم کارهای شاخص خوبی را به انجام برسانیم.

قیاسیان عنوان کرد: با همکاری دو جانبه بین جهاد دانشگاهی لرستان و ورزش و جوانان استان می‌توانیم امسال یک کار شاخص را  در لرستان به انجام برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی لرستان لرستان ورزش و جوانان لرستان ازدواج آسان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان جهاد دانشگاهی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مسابقه ملی «سدید» در 4 بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد 1403 برگزار می‌شود.

برگزاری دوره "سفیر تراز جمهوری اسلامی" به همراه مسابقه شبیه سازی در دانشگاه امام صادق(ع)

در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت 3 دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.

براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.

دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت 1403 مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.

برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:

یک جایزه 20 میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه 10 میلیون ریالی برای دو نفر
3 جایزه 5 میلیون ریالی برای سه نفر

سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند