Web Analytics Made Easy - Statcounter

باواریایی‌ها امیدوار هستند تا سناریو سادیو مانه برای ماتیاس دلیخت نیز تکرار شود

بایرن مونیخ قصد ندارد تا تن به درخواست‌های یوونتوس برای ماتیاس دلیخت و رقابت با چلسی دهد. به همین خاطر می‌خواهند تمام تمرکز خود را روی متقاعد کردن خود بازیکن بگذارند.

طرفداری | به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد، تماس‌های اولیه بین یوونتوس و بایرن مونیخ برای دلیخت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باواریایی‌ها حاضر نیستند در حدود 80 میلیون یورو برای این انتقال هزینه کنند و پیشنهادی همسان با چلسی به یوونتوس ارائه دهند. سران بایرن مونیخ امیدوارند که مانند سادیو مانه، تمایل دلیخت برای پیوستن به بایرن در این میان تعیین کننده باشد. علاوه بر علاقه دلیخت به پیوستن به بایرن، بایرن نسبت به چلسی مزیت دیگری نیز دارد. آژانس نقل و انتقالاتی مینو رایولا، نماینده این مدافع هلندی است. از آنجایی که حسن صالح حمیدزیچ پیش از این موفق شده تا رایان خرافنبرخ و نصیر مزروعی را به مونیخ بیاورد، اکنون رابطه خوبی بین این آژانس نقل و انتقالاتی و بایرن مونیخ وجود دارد.

بیش‌تر بخوانید: توافق شخصی بایرن مونیخ با دلیخت

همچنین به نقل از نیزار کینسلا، بایرن مونیخ مطمئن است که می‌تواند چلسی را در راه انتقال ماتیاس دلیخت هایجک کند. بایرن مونیخ قصد ندارد با رقبای ثروتمندش در لیگ برتر وارد رقابت شود. به همین خاطر آن‌ها تمرکز خود را روی متقاعد کردن ماتیاس دلیخت خواهد گذاشت تا پیشنهاد چلسی را رد کند.

بنجامین پاوار قربانی انتقال دلیخت به بایرن مونیخ

گفته می‌شود که بایرن مونیخ قصد دارد با استفاده از بنجامین پاوار بخشی از مبلغ انتقال ماتیاس دلیخت را به دست بیاورد. به همین خاطر، احتمال دارد تا پاوار در این پنجره از بایرن جدا شود.

به گزارش گل، بایرن مونیخ در تلاش است تا بنجامین پاوار را در معامله با یوونتوس برای کاهش قیمت ماتیاس دلیخت بگنجاند، اما بیانکونری علاقه‌ای به پذیرش این پیشنهاد ندارد. یوونتوس برای تقویت تیم خود تنها خواهان پول نقد است. یوونتوس اکنون عقب نشسته و در حال تماشای رقابت بین بایرن مونیخ و چلسی برای جذب بازیکنش است. بانوی پیر امیدوار است تا این رقابت باعث افزایش قیمت دلیخت شود. هر دو باشگاه به طور جدی به دنبال جذب دلیخت هستند و روز‌های آینده بسیار تعیین کننده خواهد بود.

بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ بنجامین پاوار را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد کرد / مارکا همچنین به نقل از کیکر، بنجامین پاوار ممکن است در این پنجره تابستانی از بایرن مونیخ جدا شود. پاوار می‌خواهد که رهبر خط دفاعی یکی از باشگاه‌های اروپایی باشد.در همین بین اما سران بایرن مونیخ اعتقاد ندارند که او می‌تواند از عهده انجام چنین نقشی بر بیاید. به همین خاطر به ماتیاس دلیخت علاقه‌مند شده‌اند. نشریه میرر نیز مدعی شده که یکی از گزینه‌های چلسی در صورت عدم جذب ماتیاس دلیخت، بنجامین پاوار خواهد بود. اما بایرن مونیخ قصد دارد با وارد کردن این مدافع فرانسوی به معامله با یوونتوس از قیمت دلیخت بکاهد.

 

اخبار داغ 

مهدی طارمی از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل پرتغال بازماند رافائل سیلوا جام قهرمانی استقلال را تتو کرد + عکس پائولو دیبالا در حال مذاکره با منچستریونایتد برای انتقال به اولدترافورد است بازگشت زودتر از موعد لیونل مسی به تمرینات پاری سن ژرمن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ قصد بنجامین پاوار ماتیاس دلیخت همین خاطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردندهمچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.
سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.
شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری وفرمانداری مراجعه ومطالبه خود را پیگیری کردندوبه نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان ورفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • تمایل ماتیاس سوله به ماندن در یوونتوس و فعالیت زیر نظر تیاگو موتا
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی