Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری فارس، بهرام عین‌اللهی امروز چهارشنبه (۱۵ تیر) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: که سال ۹۹ واکسن تزریق کرده است امروز آن واکسن اثر خود را از دست داده و توصیه می کنیم همه افراد بالای ۱۲ سال دوز یادآور را تزریق کنند.

وی افزود: به خصوص اینکه حجاج در حال بازگشت هستند و ممکن است انتقال ویروس داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم های ماه محرم و بازگشایی مدارس را خواهیم داشت و اکنون که میزان شیوع زیاد نیست توصیه می‌کنم که همه مردم تزریق دوز یادآور را داشته باشند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر بهداشت دوز یادآور واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض

بذرپاش، وزیر راه شهرسازی به که تبریز سفر کرده است، با انتقادات و اعتراضات تبریزی ها مواجه شد. در همین راستا، جواد ملکی عضو هیات امنای افتخاری اراضی فاز ۲ خاوران تبریز با اشاره به اعتراض مردم گفت: صبح امروز در جریان سفر آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به تبریز ماجرای فاز ۲ خاوران را به وزیر توضیح دادیم. ایشان فرمودند امروز بعد از ظهر در جلسه استانداری راجب به این موضوع صحبت می‌کنند و قول دادند هر کاری بتوانند در راستای حل شدن مشکل ۵ هزار ۲۰۰ مالک انجام می‌دهند. منبع: خبرگزاری دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض