Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کانادا قصد دارد حدود 13.6 میلیون دوز از واکسن "آسترازنکا " علیه کووید را پس از اینکه نتوانست گیرنده های آن را در داخل یا خارج از کشور پیدا کند، معدوم کند.

به گزارش سرویس بین الملل آریا؛کانادا در سال 2020 قراردادی را با آسترازنکا برای دریافت 20 میلیون دوز واکسن امضا کرد و 2.3 میلیون کانادایی حداقل یک دوز از آن را عمدتاً بین مارس و ژوئن 2021 دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که در بهار 2021 ترس از لخته شدن خون نادر، اگر نگوییم کشنده، پس از واکسیناسیون ظاهر شد، کانادا بر استفاده از واکسن های مدرنا و فایزر-بیونتک تمرکز کرد.

در جولای2021، کانادا متعهد شد که بقیه مقادیر خریداری شده خود را که 17.7 میلیون دوز تخمین زده شده بود، اهدا کند. با این حال، Health Canada روز سه شنبه بیانیه ای صادر کرد و گفت که به دلیل انقضاء 13.6 میلیون دوز که باید دور ریخته شود، نمی تواند به این وعده عمل کند.

در مجموع، کانادا 8.9 میلیون دوز واکسن آسترازنکا و 4.1 میلیون دوز خریداری شده از برنامه اشتراک گذاری واکسن کوواکس را اهدا کرد.

حدود 85 درصد از کانادایی ها در مقایسه با 61 درصد از جمعیت جهان، و تنها 16 درصد از جمعیت کشورهای فقیر ، واکسیناسیون کامل دریافت کرده اند،.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کانادا واکسن آسترازنکا میلیون دوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟

تعدادی از کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی از مهاجرت مهدی نصیری (مدیر مسئول سابق کیهان) به کانادا نوشتند. البته برخی هم اعلام کردند این روزنامه‌نگار خبرساز به طور موقت و برای دیدار فرزندش به مسافرت رفته و مرداد ماه به ایران باز می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟