Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به گام موثر این سازمان در راستای توسعه حمل‌ونقل دریایی بین‌المللی، گفت: این اقدام در راستای توسعه صادرات و رونق اقتصاد کشور از سوی سازمان بنادر به صورت جدی دنبال می‌شود.

 به گزارش تین نیوز، مجید علی‌نازی درباره ضرورت حمایت از صنایع دریایی و دریانوردی با اشاره به اینکه مقوله اقتصاد دریاپایه، محور اقتصادی هر کشور ساحلی به شمار می‌رود، گفت: مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مقوله اقتصاد دریاپایه و توسعه، گسترش و رشد شهرها و جغرافیای ساحلی تاکید ویژه‌ای داشته اند و سازمان بنادر و دریانوردی تمام تلاش خود را در راستای تحقق این فرمایشات به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه توسعه مقوله اقتصاد دریاپایه باید بیش از پیش رشد کنیم و گام برداریم به همین منظور سازمان بنادر و دریانوردی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و سند تحول دولت مردمی خود را ملزم می‌داند در راستای حمایت از صنایع دریایی و دریانوردی به صورت جدی و موثر گام بردارد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه دریایی، بیان کرد: این سازمان در حوزه کشتی‌سازی، توسعه کریدور شمال جنوب، گسترش و توسعه ناوگان مسافری دریایی، ‌ایمنی دریا، توسعه حمل ‌ونقل دریایی و... گام‌های موثر و مثبتی بر می‌دارد و وجوه اداره شده خود را در همین مسیر سوق داده است.

علی‌نازی با تاکید بر اینکه ارتباط هرچه بیشتر با همسایگان شمالی و حاشیه خلیج فارس در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد و در این رابطه به سوی برنامه‌های عملیاتی گام برخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: مسیر خود را از وضعیت تفاهم‌نامه و توافقنامه به سمت عملیاتی شدن برنامه‌ها در حوزه حمل و نقل دریایی بین‌المللی دریایی تغییر داده‌ایم تا بتوانیم گام موثری به سوی صادرات برداریم.

وی در خصوص طرح تحول صنایع دریایی و اضافه شدن ناوگان جدید به حمل‌ونقل دریایی کشور، اظهار داشت: این طرح در راستای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل دریایی است و سازمان بنادر و دریانوردی تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد و حداکثر حمایت را در دستورکار دارد تا بتوانیم ناوگان مسافری و حمل‌ونقل باری ایمن را در کشور داشته باشیم.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: شناورهای رو-رو در دریای خزر و شناورهای باری در خلیج فارس جز شناورهای هدف سازمان بنادر و دریانوردی در سال جاری و طرح تحول صنایع دریایی هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی تین مقام معظم رهبری امور دریایی حاشیه خلیج فارس حمل و نقل دریای خزر خلیج فارس سازمان بنادر و دریانوردی حمل ونقل دریایی سازمان بنادر و دریانوردی حمل ونقل دریایی صنایع دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: «با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام نمایید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟