Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@14:20:51 GMT

ورود بیش از ۶۵ هزار تن گندم به کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۳۱۸۹

ورود بیش از ۶۵ هزار تن گندم به کشور

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، این کشتی که حامل ۶۵ هزار و ۳۳۶ تن گندم است، شامگاه نهم تیرماه در سواحل چابهار پهلوگیری کرده و در حال حاضر، عملیات تخلیه و حمل‌و نقل محموله‌های آن از اسکله دوم بندر چابهار به مقصد انبارهای گندم آغاز شده است.

 این گزارش می‌افزاید، بیش از ۶ هزار تن از محموله‌های گندم این کشتی غول‌پیکر پس از بارگیری و به‌منظور ذخیره‌سازی به مقاصد موردنظر ارسال شده و بارگیری باقی‌مانده گندم‌ها نیز در جریان است که طی روز جاری و روزهای آینده به مراکز نگهداری ارسال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 بر اساس این گزارش، از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۶۵ هزار تن انواع کالاهای اساسی از مبدأ بندر چابهار وارد کشور شده که ۲۱۷ هزار تن آن به مراکز ذخیره‌سازی این کالاها در سراسر کشور ارسال شده است.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: واردات گندم کشور هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است

علی بخش شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سطح استان ۹ مرکز خرید راه اندازی شده که از این تعداد ۲ مرکز خرید گندم و کلزا متعلق به کهگیلویه است

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در مراکز خرید فراهم شده است، خاطر نشان کرد: کشاورزان در مورد تحویل محصول مازاد بر مصرف خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل تعاون روستایی استان تاکید کرد: سعی بر آن است در جهت رفاه حال کشاورزان مراکز خرید در کهگیلویه به صورت شبانه روزی فعال شود.

شجاعی با اشاره به ثبت اراضی کشاورزان در سامانه کشت خاطر نشان کرد: به کشاورزانی که قرارداد خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند به ازای هر تن از مزرعه تا مرکز خرید مبلغ میزان ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تشویقی در نظر گرفته شده به ازای هر تن به فردی تعلق می‌گیرد که محصول خود را بنام خود در سامانه کشت قراردادی ثبت کند.

کد خبر 6097712

دیگر خبرها

  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد