Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@02:11:49 GMT

دستیار موقت پرسپولیس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۳۲۰۸

دستیار موقت پرسپولیس معرفی شد

ظاهرا در حال حاضر پپه لوسادا فعلاً به عنوان دستیار اول گل‌محمدی در پرسپولیس او را همراهی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تمرینات پرسپولیس در حالی از چند روز پیش در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شده که فعلاً تکلیف جانشین حمید مطهری و دستیار اول یحیی گل‌محمدی در کادر فنی سرخپوشان مشخص نشده است.

باشگاه پرسپولیس طی هفته‌های اخیر با یک گزینه به‌صورت جدی برای حضور در کادر فنی سرخپوشان وارد مذاکره شده بود، اما با این مربی به توافق نرسیدند تا همچنان یک جای خالی روی نیمکت این تیم وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین‌اساس با توجه بشروع تمرینات پرسپولیس، پپه لوسادا مربی بدنساز جدید سرخ‌ها نقش اصلی و به نوعی طراحی تمرینات این تیم را در روزهای اخیر بر عهده داشته است. این مربی اسپانیایی که حضور فعالی در تمرینات سرخپوشان دارد، علاوه بر تمرینات بدنسازی و جسمانی بازیکنان، در زمینه‌ تمرینات دیگر نیز به گل‌محمدی مشورت می‌دهد.

یحیی گل‌محمدی قرار است طی روزهای آینده گزینه جدید دستیاری خود را جهت انجام مذاکرات نهایی به باشگاه معرفی کند و به گفته مدیران باشگاه پرسپولیس بزودی‌مربی‌جدیدتیم انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی دستیار بدنسازی پپه لوسادا گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

در این برنامه که همه نفرات در دسترس کادر فنی بودند و مصدومی نداشت، سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند. گروه بازیکنانی که در ترکیب اصلی مصاف با نساجی حضور داشت زیر نظر مربی بدنساز به ریکاوری پرداخت و سایر نفرات، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال را به مدت 75 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.

در پایان این تمرین، تعدادی از بازیکنان هم تمرین شوتزنی داشتند. پرسپولیس پس از پیروزی مهم برابر نساجی خود را آماده بازی بعدی خود برابر هوادار تهران می‌کند.

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • خانواده گولسیانی در تمرین امروز پرسپولیس+ عکس | پوشش جالب همسر و فرزند هافبک سرخپوشان را ببینید
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • پرسپولیس ۲-۱ نساجی مازندران؛ صدرنشینی موقت شاگردان اوسمار
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند