Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنجبرزاده، معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی در اولین نشست بررسی موانع و راهکار‌های اجرای سیاست‌های کلی سلامت گفت: سیاست‌های کلی ابلاغی کامل و جامع هستند و اگر بتوانیم آن ها را به عنوان سند بالادستی مانند ارتقای نظام استاد و دانشجو در نظر بگیریم؛ موفق بوده ایم. ما سند سیاست‌های کلی سلامت را در بسیاری بند‌ها کنار گذاشته ایم و و دنبال جزئیات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در دوره دهم گفت: ١٧ هزار میلیارد تومان عوارض بر دخانیات وضع شده بود و دولت حمایت نکرد. پیشنهاد کمیسیون بهداشت در صحن رد شد و این ١٧ هزار میلیارد روی هوا رفت. اگر همین بودجه به مناطق محروم می‌رفت، مشکل پزشک و متخصص در مناطق محروم برطرف می‌شد. ما به دنبال هم افزایی هستیم و تمایل داریم که همه ارکان نظام کمک کنند تا سیاست‌های ابلاغی اجرایی شوند، همه بند‌های سند می‌توانند نجات دهنده باشند.

رنجبرزاده گفت: میانگین بودجه سلامت از درآمد ناخالص ملی کشور باید مطابق سند سیاست‌های کلی سلامت افزایش پیدا کند؛ اما هر سال شاهد کاهش آن هستیم. در سند بر کیفیت تاکید شده و این افزایش کیفیت نیازمند بودجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظام پزشکی سهم سلامت سیاست های کلی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، محمد صادق عبداللهی در شبکه ایکس نوشت: «سهم آموزش‌ و پرورش در لایحه بودج ۱۴۰۳ از منابع عمومی دولت ۹.۸۳ است. سال قبل ۱۰.۵۷ بود! اعتبارات دیده شده حداقلی است. با این وضع سال اول برنامه هفتم که محقق نمی‌شود، هیچ، روزمره آموزش و پرورش هم با چالش خواهد بود.»

کد خبر 847292 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش بودجه کل کشور

دیگر خبرها

  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد