Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@01:12:00 GMT

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۳۹۲۶

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان منصوب شد

بابک غیاثی به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان معرفی و جایگزین مهرداد ستاره شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین تکریم و معارفه مدیران کل پزشکی قانونی استان زنجان با حضور مهدوی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور، رئیس‌کل دادگستری استان و دیگر مسولان استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس‌کل دادگستری استان زنجان در این مراسم با بیان اینکه نقش پزشکی قانونی در تحقق عدالت، نقش مهم و راهبردی است، اظهار داشت: اقدام به موقع و دقیق پزشکی قانونی در اظهار نظر پزشکی در فرآیند دادرسی و جلوگیری از اطاله دادرسی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه کشف جرم جزء مأموریت چهارم سند تحول است که  نقش پزشکی قانونی در این خصوص برجسته است، عنوان کرد: پزشکی قانونی در جلب رضایت مراجعان  با ارائه خدمات صادقانه و خالصانه پررنگتر خواهد بود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه منصوب شد مدیرکل جدید کمیته امداد استان کرمان منصوب شد مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام منصوب شد

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تشریح کرد: امروز در دو شهرستان استان، ساختمان و یا تشکیلات پزشکی قانونی وجود ندارد که درخواست ما از مسئولان استان و سازمان پزشکی قانونی کشور این است که ما را در تأسیس ساختمان پزشکی قانونی در این دو شهرستان کمک کنند.

به گزارش تسنیم ، در پایان مراسم از زحمات مهرداد ستاره تقدیر و بابک غیاثی به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی استان معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل پزشکی قانونی استان پزشکی قانونی استان زنجان منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه بالینی پزشکی قانونی در استان، گفت: پارسال همچنین ۲ هزار و ۴۲۳ مورد فوتی در به ثبت رسیده که هزار و ۹۱۵ نفر مرد و ۵۰۸ نفر زن بودند.

وی با اشاره به آمار نزاع و درگیری، اضافه کرد: پارسال ۲۸ هزار و ۷۷ مورد نزاع و درگیری در چارچوب معاینات بالینی ثبت شد که در مقایسه با سال پیشین نیز برابری می‌کند.

ادیب‌فر ادامه داد: ۷ هزار و ۷۵۰ زن و ۲۰ هزار و ۳۲۷ مرد پارسال بخاطر نزاع و درگیری مورد معاینه بالینی نزاع جرحی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی افزود: ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن نیز آسیب دیده در اثر تصادف رانندگی، در این مرکز معاینه بالینی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟