Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یکی از مشکلات رانندگان کامیون، معطلی آنان در محل های توزیع، بارگیری و تخلیه بار است.

به گزارش تین نیوز، در این زمینه فیلم و عکس های فراوانی از سوی رانندگان در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آنها، از توقف طولانی مدت کامیون ها در مکان های بارگیری و تخلیه کالا انتقاد کرده اند.

به گفته رانندگان کامیون، این توقف های طولانی مدت نه تنها موجب خسارت مالی و افزایش استهلاک ناوگان باری می شود بلکه از نظر جسمی و روحی نیز تاثیر منفی بر رانندگان داشته و به خصوص این که در اغلب مراکز بارگیری و تخلیه کالا، امکانات خاصی حتی ابتدایی ترین امکانات برای رانندگان فراهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز، در همین ارتباط در چند روز گذشته فیلمی از صف طولانی بارگیری تیر آهن در ذوب آهن اصفهان در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

به دنبال آن، فیلم دیگری نیز از تعطیل شدن فعالیت جرثقیل ذوب آهن در ساعاتی از روز با وجود انتظار و حضور رانندگان در این مکان، در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

به گفته رانندگان، صف های طولانی بارگیری در ذوب آهن اصفهان، در حالی است که پیشتر، برخی مسئولان از بیکار بودن شیفت صبح این کارخانه به دلیل کمبود کامیون برای حمل و نقل محصولات خبر داده بودند.

رانندگانی که از شرکت ذوب آهن بارگیری می کنند نیز می گویند یکی از دلایل معطلی رانندگان، نحوه کار کارکنان این شرکت است. طولانی بودن زمان تعویض شیفت ها، بی نظمی در زمان استراحت کارکنان و عدم جایگزینی آنان با یکدیگر، نحوه شروع و پایان کار و ... از جمله مشکلاتی است که تمام این موارد در نهایت منجر به توقف و ضرر و زیان رانندگان کامیون می شود.

برخی رانندگان نیز می گویند در صورت اجرای دقیق قانون حق توقف کامیون ها و اخذ هزینه توقف از صاحبان بار بابت تاخیر در بارگیری، زمان بارگیری کالا کاهش می یابد.

فیلم های پیوست را ببینید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین شبکه های اجتماعی حمل و نقل ذوب آهن اصفهان صف کامیون رانندگان کامیون رانندگان و کامیونداران حق توقف کامیون صف کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند

ده روسی لیاقت سرمربیگری در رم را دارد و کارش را هم خوب انجام می‌دهد.

طرفداری | فرانچسکو توتی، اسطوره رم از پیشرفت دنیله ده روسی به عنوان سرمربی جالوروسی صحبت کرده است.

توتی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در مورد دوست صمیمی و هم‌تیمی سابقش در رم که هم‌اکنون هدایت این باشگاه ایتالیایی را برعهده دارد صحبت کرده و گفته که دوست دارد ده روسی در رم بماند.

امیدوارم او برای مدت طولانی در رم بماند. اول به خاطر اینکه او لیاقتش را دارد و دوم به این معنی است که او کارش را خوب انجام می‌دهد.

من برای آینده باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم رم دوباره به رقابت‌های مهم برگردد چون شهر و هوادارانش لیاقتش را دارند.

آینده رم؟ او مربی فوق‌العاده‌ای است و ما شاهد آن هستیم. اگر قرار بود مدیر شوم نمی‌دانم، در حال حاضر در رم ایده‌های دیگری دارند، انتخاب‌های دیگری می‌کنند و به من ربطی ندارد. در غیر این صورت اینجا نمی‌بودم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره