Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، مالدینی این هفته قراردادش با میلان به عنوان مدیر فنی این باشگاه را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.
عملکرد خوب این اسطوره باشگاه میلان در چند سال اخیر با تحسین و تقدیر بسیاری همراه بوده و نقش موثری در قهرمانی دوباره روسونری در رقابت‌های سری A داشته است. 
مالدینی و باتیسوتا پیش از این در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 میلادی بارها در رقابت‌های لیگ ایتالیا روبروی یکدیگر قرار گرفته و با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
همین باعث شد که این ستاره آرژانتینی تصویری از خودش در کنار این مدافع سابق ایتالیا در اینستاگرام منتشر کرده و به او به خاطر تمدید قرارداد با میلان تبریک بگیرد. 


او در شرح این تصویر نوشت:« پائولو، به تو به خاطر تمدید قراردادت به عنوان مدیر فنی باشگاهی که در قلبت جای دارد تبریک می‎گویم. کسی چه می‌داند، شاید یک روز ما دوباره با هم روبرو شدیم و هرکدام از پیراهن باشگاه خودمان دفاع کردیم.»
و با اشاره به اهمیت حضور مالدینی در باشگاه میلان اضافه کرد:« من همچنین به میلان برای این که توانایی و حرفه‌ای‌گری تو و خدماتی که می‌توانی به این باشگاه داشته باشی را تشخیص داد تبریک می‌گویم.»
باتیستوتا 10 فصل با پیراهن فیورنتینا در لیگ ایتالیا به میدان رفت و موفق شد در 333 بازی که برای این تیم انجام داد 207 گل به ثمر برساند. 
او در سال 2000 به رم پیوست و به این باشگاه کمک کرد که قهرمانی در سری A را تجربه کند. این بازیکن آرژانتینی همچنین دوره شش ماهه‌ای نیز در سال 2003 در ترکیب اینتر سپری کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پائولو مالدینی گابریل باتیستوتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع، تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برای تان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

کد خبر 6093494

دیگر خبرها

  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم