Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، عصام شرف الدین، وزیر مهاجرت و امور پناهندگان لبنان در یک مصاحبه رادیویی گفت که بیروت با دولت سوریه توافق کرده که بازگشت آوارگان بر مبنای مسائل جغرافیایی باشد و پناهگاه‌هایی برای آوارگان در روستاها و مناطق مختلف سوریه ایجاد شود.

عاصم شرف الدین گفت: بعد از عید قربان برای پیگیری پرونده آوارگان به سوریه سفر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جدای از موضع کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، ما به پیگیری‌های خود ادامه خواهیم داد. من موارد زیادی را به کمیساریای عالی پناهندگان ارائه کردم، اما تاکنون تاییدیه ای دریافت نگرفتم و به اعتقاد من موضع کمیساریا سیاسی است.

بر اساس داده‌های سازمان ملل متحد، بیش از ۸۵۰ هزار پناهجوی سوری در لبنان اقامت دارند. البته دولت لبنان این رقم را حدود ۱.۵ میلیون نفر اعلام کرده است.

کد خبر 5532292 محمدعلی تخت رونده

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان سوریه آوارگان سوری روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین عراق سوریه ترکیه مسکو ایران ناتو جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی در گفت‌وگویی با بغض و حسرت درباره عواملی که سبب می‌شود پزشکان ایران را ترک کنند، صحبت کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # مهاجرت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است