Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین محموله کمک‌های قشم درراستای تحقق وعده‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در کمتر از 48 ساعت، به مناطق زلزله‌زده هرمزگان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایران آنلاین از هرمزگان، پس از حضور افشار فتح الهی در مناطق زلزله‌زده استان به فاصله 24 ساعت از وقوع حادثه و دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر ارسال تجهیزات و مایحتاج غذایی برای کمک به هم‌وطنان در روستاهای آسیب‌دیده، دومین محموله کمک‌های قشم به این مناطق ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محموله شامل ۱۰۰ دستگاه کولر پنجره‌ای، پنج دستگاه یخچال و ۸۳۹ کیلوگرم مواد غذایی و مایحتاج ضروری مردم زلزله‌زده شامل(۷۲ کیسه ۱۰ کیلویی برنج و ۷۲ بطری روغن مایع ۱.۵ لیتری) بود.

محموله‌های ارسالی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم و مردم این جزیره برای هم‌وطنان زلزله‌زده در روستاهای سایه خوش و روستاهای اطراف باهدف کمک به کاهش آلام و تأکید بر همدلی و همراهی مردم جزیره با مردم آسیب‌دیده، در شرایط تابستانی جنوب کشور، انجام می‌شود.
گفتنی است، کمک‌های ارسالی مردم قشم به مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان در مرحله نخست و 24 ساعت پس از حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مناطق، شامل 50 دستگاه کولر و 1500 کیلوگرم مواد غذایی و مایحتاج ضروری بوده است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در پیامی از کمبود داروی افسردگی ترازدون در داروخانه های های سطح کشور خبر داده و اعلام کرده که این موضوع سبب ایجاد نگرانی هایی در بین بیماران شده است.

در همین راستا، ناصر هیراد معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر برای رفع کمبود داروی افسردگی ترازودون در داروخانه ها٬ سازمان غذا و دارو اقدام به واردات کرده است.

وی بیان کرد: واردات داروی افسردگی ترازودون انجام شده و سازمان غذا و دارو منتظر جواب آزمایشگاه جهت اطمینان از سلامتی محموله های وارداتی است و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش٬ داروی ترازدون در بازار کشور توزیع خواهد شد.

معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: در حال حاضر یک شرکت داخلی هم در حال تولید داروی ترازدون است و واردات این دارو تا زمان متعادل شدن عرضه با تقاضا در بازار انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • صادرات دومین محموله ریلی افغانستان به ترکیه
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان