Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:42:06 GMT

مادر شهیدان کاظمی توانی در تنکابن آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۴۳۴۸

مادر شهیدان کاظمی توانی در تنکابن آسمانی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران مازندران، الگوی صبر و شکیبایی،حاجیه خانم گل مست ولی محمدی مادر شهیدان بزرگ و والامقام فریبرز و فرامرز کاظمی توانی از شهدای شهرستان تنکابن به علت کهولت سن و پیری دار فانی را وداع گفت و پس از سال‌ها انتظار به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر مطهر مادر شهیدان گرانقدر کاظمی امروز چهارشنبه ساعت ۱۶ از میدان وادی به سمت گلزار شهدای تنکابن تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید فرامرز کاظمی متولد ۱۳۴۰ در سال ۶۰ در ارتفاعات نودشه کردستان و شهید فریبرز کاظمی متولد ۱۳۴۳ در سال ۶۳ در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثاگران با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم گل مست ولی محمدی مادر شهیدان فرامرز و فریبرز کاظمی را تسلیت گفت.

سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در پیامش با تاکید بر این که صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان  والامقام نیست ، نوشت : درگذشت بانوی ماجده و مومنه "حاجیه خانم گل مست ولی محمدی " مادر گرامی شهیدان معزز " فریبرز و فرامرز کاظمی توانی" را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم و از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره  و بردباری برای بازماندگان مسالت دارم. امید آن که به فضل الهی  در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثاگران مازندران نیز با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم گل مست ولی محمدی مادر شهیدان فرامز و فریبرز کاظمی را تسلیت گفت.

سعید کهنسال در این پیام تسلیت نوشت: شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن، هنر مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مومن خویش، برای اسلام و ایران، افتخاری ماندگار آفریدند. مادران شهدا که عزیزترین هستی خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی گذشت و ایثار هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع و با ایمان تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.
وی افزود : رجاء واثق دارم، نام نیک آن مادر مومن و فداکار که در دامان پرمهر و محبت خود با تمسک به آموزه‌های قرآنی و فاطمی، فرزندانی مجاهد، ایثارگر و عاشورایی تربیت کرد، برای همیشه در تاریخ این سرزمین، زنده و جاوید خواهد بود.
کهنسال نوشت : اینجانب درگذشت حاجیه خانم گل مست ولی محمدی مادر شهیدان والامقام فریبرز و فرامرز کاظمی توانی را به جامعه معزز ایثارگری بویژه بیت شریف و معزز شهیدان گرانقدر کاظمی تسلیت عرض نموده و برای آن بانوی مومنه، رحمت واسعه الهی و هم نشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان شهیدش مسألت دارم.
طبق آمارهای موجود، مازندران دارای ۹ هزار و ۷۷۸ خانواده تک فرزند شهید، ۲۹۵ خانواده ۲ فرزند، ۱۷ خانواده سه شهید و ۲ خانواده نیز چهار فرزند خود را در راه تداوم نظامی اسلامی تقدیم انقلاب کردند.

مازندران در مجموع و در دوران جنگ تحمیلی بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

برچسب‌ها خانواده شهدا ساری بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایرنا شهید مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانواده شهدا ساری بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خانواده شهدا ساری بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایرنا شهید مازندران بنیاد شهید و امور مادر شهیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم با هدف تکریم خانواده بزرگ همکاران شهرداری قم و استعدادیابی فرزندان کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود.

مجید محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری با خانواده‌ای به بزرگی بیش از ۶۰۰۰ نفر کارکنان مستقیم و غیر مستقیم، پشتیبانی و حمایت از خانواده این عزیزان به‌خصوص قشر کارگران مدیریت شهری، در رشد و ارتقای بنیان‌های خانواده و ارتقا کیفی فرهنگی و آموزشی فرزندان این عزیزان است.

وی افزود: در راستای پشتیبانی و اجرای فعالیت‌های علمی، فرهنگی هنری و ورزشی در شهرداری قم، شناسایی و ایجاد زمینه‌های لازم برای پرورش استعدادهای فرزندان کارکنان شهرداری قم اعم از کارگران رسمی و قراردادی و همکاران عزیز در حوزه‌های پاکبان و باغبان، کارمندان و سایر پرسنل مدیریت شهری، شهرداری قم بر آن شده است تا اولین جشنواره استعدادیابی این فرزندان عزیز را به عنوان جشنواره «آتیه سازان شهر» در سال ۱۴۰۳ برگزار کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: این جشنواره تا پایان سال و در حوزه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی ورزشی و علمی در قالب مسابقات متنوع برگزار خواهد شد.

رضاخانی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادها و نخبه‌های فرزندان عزیز و ایجاد زمینه‌های لازم برای رشد و پرورش و کمک به ایجاد آینده بهتر برای این قشر آینده‌ساز است که نخستین دوره از آن سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: بستر نرم‌افزاری این رویداد برای جمع‌آوری اطلاعات فرزندان کارکنان در حال اجرا است که پس از بارگذاری آدرس سامانه اعلام خواهد شد و همکاران گرامی با ورود به سامانه اعلام شده مشخصات فرزندان و زمینه‌های مورد علاقه ایشان را اعلام می‌کنند تا متناسب با آن شهرداری قم نسبت به برگزاری رویدادهای این جشنواره اقدام کند.

کد خبر 748858

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است