Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: می‌خواهیم دانش‌آموزان مقطع ابتدایی که در بعضی از دروس اصلی مثل ریاضی، علوم و فارسی سطح عملکرد قابل‌ قبول یا نیاز به تلاش بیشتر را کسب کرده‌اند را در طرح مدرسه تابستانه ثبت‌نام کنیم.

آذر رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره طرح مدرسه تابستانه تصریح کرد: این طرح به صورت رایگان و حضوری در ۹۰۳ پایگاه و مدرسه مجری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت‌بخشی به آموزش دانش‌آموزان به منظور تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، حمایت از دانش‌آموزان لازم‌التوجه شامل دیرآموز، فاقد دسترسی به آموزش حضوری یا مجازی، بدسرپرست و بی‌سرپرست، دانش‌آموزانی که افت تحصیلی داشتند، مجبور به تکرار پایه بودند یا ترک تحصیل کردند و به ویژه در پایه های اول و دوم ابتدایی از اهداف این طرح است.

وی ادامه داد: در نظر داریم تعداد ۱۰۸ هزار و ۳۹۲ دانش‌آموز دوره اول ابتدایی در دروس ریاضی و فارسی و دوره دوم ابتدایی در دروس دروس ریاضی، فارسی و علوم که سطح ارزشیابی نیاز به تلاش و قابل قبول را کسب نموده‌اند را در این طرح ثبت نام کنیم.

رشیدی در پاسخ به سوال امکان تداخل مدارس در نظر گرفته شده با طرح اسکان زائر وجود دارد یا خیر بیان کرد: این طرح هیچ منافاتی با طرح اسکان ندارد چون تمام مدارس پایگاه این طرح نیستند. تعدادی طرح مدرسه تابستانه و تعدادی اسکان زائرین را بر عهده دارند. چنانچه همجواری یا تداخلی باشد، طبق هماهنگی به عمل آمده قرار است از ظرفیت پژوهش‌سراها و دارالقرآن‌ها استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش و پرورش مدرسه تابستانه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!