Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از تشکیل بانک اطلاعات بانوان خیر حرم‌ساز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ زهرا سعیدی مدیر بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در گردهمایی مدیران امور بانوان دفاتر استانی ستاد بازسازی عتبات اظهار کرد: همچنان که نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهد این قشر از جامعه سهم شایانی در نذر توسعه عتبات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام خبر آغاز فرآیند تشکیل پرونده الکترونیک بانوان خیر حرم‌ساز و خادمان توسعه عتبات افزود: یکی از بزرگترین ظرفیت‌های فرهنگی دراختیار بانوان کشور، مراسم شیرخوارگان حسینی است که مادرانی با سلایق مختلف با شیرخوارگان خود در آن شرکت می‌کنند.

سعیدی ادامه داد: بانوان خادم ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات می‌تواننند از ظرفیت اینگونه ائین‌های مذهبی جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ نذر عتبات استفاده کنند.

مدیر امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با اشاره به در پیش‌ بودن مراسم راهپیمایی عظیم اربقعین حسینی اظهار داشت: از موکب‌های اربعیی می‌خواهیم برنامه مدونی جهت خدمت به بانوان زائر داشته باشند.

براساس این گزارش، بانوان حاضر در این گردهمایی نیز به بیان پیشنهادت و انتقادات پرداختند.

تدوین برنامه جامع فرهنگی و تشکیل اتاق فکر فرهنگی برای موکب‌ها، تبلیغ و اطلاع رسانی شفاف در باره هزینه کردهای ستاد در هر یک از حرم‌ها، حضور بانوان در بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های عتبات و ورود ستاد عتبات به بحث جهاد تبیین و داشتن برنامه فرهنگی برای کودکان و نوجوانان از جمله پیشنهادات بانوان خادم توسعه و بازسازی عتبات در این گردهمایی بود.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کربلا عتبات عالیات خیرین حرم ساز ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

 ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول۳ (استثنایی)، اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از چند روز پیش آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی از طریق سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود. در سمت چپ صفحه گزینه «ورود دانش‌آموزان» را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود نیاز است که کد ملی و سری شناسنامه دانش‌آموز را وارد کنید. 

اکنون وارد سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شدید. در این صفحه، شما گزینه‌های متعددی، چون «مشخصات من»، «ثبت سفارس»، «مشاهده سفارش» و «مشاهده تراکنش‌ها» را می‌بینید.

در بخش مشخصات من، اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی و محل تحصیل دانش‌آموز از سامانه سیدا دریافت شده است؛ لذا در صورت وجود مغایرت در هر بخش از اطلاعات، والدین باید به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند. 

با کلیک روی منوی «ثبت سفارش»، مراحل سفارش و خرید کتا‌ب‌های درسی آغاز می‌شود. در این بخش اطلاعات مدرسه دانش‌آموز را مشاهده می‌کنید سپس سامانه به صورت هوشمند بسته آموزشی مناسب برای سال تحصیلی جدید شما را نمایش می‌دهد. پس از انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی بانک، روی دکمه «ثبت و ادامه» کلیک کنید.

پس از ورود به درگاه بانک، شماره کارت، رمز دوم، کد اعتبارسنجی دوم (CVV۲)، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی را وارد کنید و سپس روی دکمه «پرداخت» کلیک کنید. سامانه بانک، اطلاعات مبلغ واریزی و شماره پیگیری بانک را نمایش می‌دهد. اطلاعات را بررسی کنید در صورت اطمینان از صحت اطلاعات، برای ادامه روی دکمه تکمیل فرآیند کلیک کنید تا بانک عملیات بانکی را انجام و اطلاعات آن را به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ارسال کند.

در بخش مشاهده صورتحساب هم می‌توانید، صورتحساب سفارش، نمایش داده می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه