Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیویورک تایمز گزارش می‌دهد که شرکت توئیتر دیروز شکایتی را به دادگاه عالی کارناتاکا در بنگلور تسلیم کرد تا دستور اخیر هند برای سانسور محتوای داخلی این کشور را به چالش بکشد.

به گفته توئیتر ، این شرکت تا روز دوشنبه فرصت داشت تا چند حساب کاربری و پست را مسدود کند یا با اقدامات احتمالی انجام ندادن این دستور روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این شرکت از دستور پیروی کرد، اما از اظهار نظر خودداری کرد.

این چالش پس از آن رخ می‌دهد که طبق گزارش ها، این شرکت تابستان سال گذشته به دولت هند اعلام کرد که با قوانین فناوری اطلاعات این کشور مطابقت دارد. به عنوان بخشی از قانون، توئیتر ملزم به استخدام یک افسر داخلی و یک نقطه تماس برای مقامات محلی بود.

قبل از آن زمان، وضعیت روابط توئیتر با هند در بیشتر سال ۲۰۲۱ تیره بود. در ماه فوریه، دولت هند توئیتر را تهدید کرد که اگر محتوای مربوط به اعتراضات کشاورزان در آن سال را حذف نکند، با آن برخورد می‌کند.

اخیراً نیز، دولت هند به توئیتر دستور داده بود تا توییت‌های یک سازمان غیرانتفاعی را مسدود کند. این سازمان می‌گفت هند نمونه‌ای از کشوری است که آزادی مطبوعات در آن رو به افول است.

بیشتر بخوانید

استفاده از توئیتر برای دولت‌ها و شرکت‌ها پولی می‌شود باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلتفرم توئیتر شرکت توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا