Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری ظهر چهارشنبه در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور با بیان اینکه رسالت راهیان نور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است، اظهار کرد: هدف راهیان نور زنده نگهداشتن یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین سبک زندگی شهدا و ارائه راهکار عملی برای جوانان در زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت برنامه‌های راهیان نور، افزود: گنجینه غنی جنگ تحمیلی تمام نشدنی است و هر فردی به اندازه خود می‌تواند از این گنجینه استخراج برداشت کند.

سرهنگ جعفری اضافه کرد: باید رشادت‌ها و غیرت‌ها جوانان در دوران دفاع مقدس برای نسل جدید که دوران شاهنشاهی و جنگ تحمیلی را ندیده و حس نکرده‌اند، تبیین شود.

وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور از جمله بزرگ‌ترین و مؤثرترین فعالیت فرهنگی کشور است، افزود: اگر فرهنگ ایثار، مقاومت و خودباوری دوران دفاع مقدس به نسل‌های جدید انتقال پیدا کند، بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها برطرف می‌شود.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان فومن به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند، اضافه کرد: امروز ضرورت دارد فرهنگ ولایت‌مداری رزمندگان دوران دفاع مقدس برای جوانان و نسل جدید انقلاب تبیین شود.

کد خبر 5532349

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن جعفری سپاه قدس گیلان فومن اردوهای راهیان نور بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آلودگی هوا زلزله خراسان رضوی مجلس شورای اسلامی اردبیل آمار کرونا مشهد شیراز راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور