Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام زین العابدین دستداده در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: هفت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جهرم موفق به قبولی در مرحله اول «آزمون غربالگری» چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شدند.

وی افزود: چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مرحله اول این المپیاد «آزمون غربالگری» در سه حیطه مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت، کارآفرینی در بستر دانش گاه‌های هزاره سوم و تفکر علمی در علوم پایه پذیرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با برشمردن اسامی پذیرفته شدگان در مرحله اول چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، اظهار کرد: سبحان مهرافشان در رشته حیطه تفکر علمی در علوم پایه، احمد رضا بزمجو، حیطه تفکر علمی در علوم پایه، حسین سالاری، حیطه کار آفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم و سروش دوانی، حیطه مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت منتخب این المپیاد شدند.

وی ادامه داد: همچنین مریم برقی جهرمی، حیطه مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت، فروزان شولی پور، حیطه مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت و بهاره سقایی، حیطه کار آفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم دیگر منتخبان المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستند.

حجت الاسلام دستداده عنوان کرد: در این المپیاد بعد از آزمون غربالگری نوبت به مرحله اول گروهی و مرحله دوم انفرادی و دوم گروهی می‌رسد که به ترتیب در مرداد ماه و شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 5532330

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم المپیاد علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا خراسان رضوی زلزله مجلس شورای اسلامی اردبیل آمار کرونا مشهد شیراز المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور علوم پزشکی جهرم مرحله اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مصری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جشن روز دندانپزشک که به همت انجمن دندانپزشکی استان قم  برگزار شد،گفت: با کمک انجمن دندانپزشکی استان، کمیته بهینه سازی خدمات دندانپزشکی استان دایر شده و شاهد خدمات گسترده آن هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه مباحث دندانپزشکی، رشته دستیاری دندانپزشکی و دندانپزشکی کودکان را مد نظر داریم که به زودی در دانشگاه علوم پزشکی قم، دایر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در استان قم به عنوان یک نقطه قوت برای استان است که باید همواره در این زمینه کوشیده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از دندانپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌