Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صحبت‌های عجیب حسن عباسی در خصوص فوتبالیست‌ها باعث انتقادات فراوانی علیه او شده است. او مدعی شده فوتبالیست‌ها لایق شهادت نیستند و کسی که همسرش چادری باشد و خودش متدین باشد هرگز فوتبالیست نمی‌شود.

این درحالی است که اگر صفحه اینستاگرام سیدحسن خمینی را بررسی کنید متوجه می‌شوید که او در یکی از پست‌های خود با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از حضور پدرش در تیم فوتبال شاهین (پرسپولیس) به بیان خاطراتی از فوتبالیست بودن سیداحمد خمینی در دوران جوانی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن و تصویر صفحه اینستاگرام نوه امام راحل را در زیر ببینید:

«من از کودکی در فضای خانه ای که با ورزش به خصوص فوتبال آشنا بود، حضور داشتم. پدرم به گفته آنها که او را می شناختند، در حد و اندازه ای بالاتر از شهر قم بازی می کرده اند. به همین جهت هم به تمرینات تیم شاهین که بعد ها تبدیل به پرسپولیس شد، دعوت شده بودند و شاید اگر نبود ورود به عرصه روحانیت و همچنین موانع سیاسی آن روزگار، به مراتب بالاتر هم می رسیدند. ایشان البته همیشه می گفت کاظم رحیمی(دوست نزدیک دوره ورزشی و جوانیشان که در همین تصویر هم ، نفر سوم نشسته از سمت راست است و در همان دوره بازیکن ثابت پرسپولیس بود و به تیم ملی هم دعوت شد) از من بهتر بود.

پدر گوش چپ بازی می کرده و به عنوان بازیکنی بسیار سرعتی شناخته می شده اند. جالب است که احمد پسرم هم همین خصوصیات را در بازی فوتبالش دارد و کسانی که بازی هر دو را دیده اند به شباهت آنها حکم می کنند. البته بازی من نوعی دیگر بود. خدا همه رفتگان را بیامرزد؛ زندگی همراه با جریان زمان پیش می رود و نقش ها از ما به یکدیگر به ارث می رسد .»

بیشتر بخوانید:

پاسخ محمد انصاری به حسن عباسی؛ ما لکم ! کیف تحکمون ؟! حمله مداح معروف به عباسی در حمایت از فوتبالیست‌ها ست زرد بکام و همسرش در سالگرد ازدواج!/عکس

258 258

کد خبر 1648543

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید احمد خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس 0 - سپاهان 0

بازدید 9 تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته 25 رقابت‌های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل رضایت دادند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • خلاصه بازی پرسپولیس 0 - سپاهان 0
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان