Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فریادشیران به شدت از صحبت های حسن عباسی انتقاد کرده است

طی روزهای گذشته ویدیویی از حسن عباسی منتشر شد که او در بخشی از صحبت هایش به بازیکنان فوتبال توهین کرد و همین موضوع واکنش فوتبالیست ها و پیشکسوتان مختلف را در پی داشته است.

به گزارش طرفداری، نادر فریادشیران در پاسخ به صحبت های حسن عباسی به طرفداری گفت:

ایشان چه اطلاعاتی از خانواده های فوتبالیست ها دارد؟ چه کاره هستند که هر وقت بیکار می شوند راجع فوتبالیست ها اظهار فضل می کنند؟ یعنی در این مملکت کسی نیست جلوی این آقا را بگیرد؟ این همه فوتبالیست بسیجی، سپاهی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستند. می توانم ده ها نفر را اسم ببرم که خانواده محترم آنها با حجاب هستند. این آقا چه کاره است که به همه فوتبالیستها بی احترامی می کند؟

نادر فریادشیران در ادامه گفت:

آقای سردار آجورلو، مدیرعامل محترم باشگاه استقلال شما و امثال شما باید جواب این آقا را بدهید. وریا غفوری درباره مشکلات معیشتی مردم بزرگوار ایران حرف حق زد، چه برخوردی با کاپیتان تیم شد؟ به عبارت ساده بگویم اخراجش کردید. چرا برابر حرفهای توهین آمیز این آقا همگی سکوت می کنید؟

نادر فریادشیران در ادامه گفت:

خانواده ورزش و فوتبال ایران 2200 شهید دارد. به بیش از 2200 خانواده شهید توهین شده است. توهین به شهدا جرم است، می دانستید؟ 

دروازه بان و مربی اسبق تیم ملی در خاتمه گفت:

کاش حسن عباسی از سردار شهید حسن تهرانی مقدم حیا می کرد. شهید تهرانی مقدم در فوتبال ایران مدیریت کرد و خودش را فوتبالی می دانست. کاش ایشان حرمت شهید تهرانی مجد را نگه می داشت که بازیکن تیم ملی بود، ایشان به سردار آجورلو، سردار کوثری، سردار ملاحی، درخشان، عزیز محمدی، شهسواری، رحمان احمدی، دنیا مالی، کیومرثی، میرزایی و حاجی علیپور که به خانواده فوتبال آمدند و خودشان را فوتبالی می دانند توهین کرده است. به نظرم این عزیزان باید جواب اهانت های او را بدهند.

اخبار داغ 

مهدی طارمی از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل پرتغال بازماند رافائل سیلوا جام قهرمانی استقلال را تتو کرد + عکس بایرن مونیخ مبلغ مورد نظر یوونتوس را برای دلیخت پرداخت نخواهد کرد بازگشت زودتر از موعد لیونل مسی به تمرینات پاری سن ژرمن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نادر فریادشیران فوتبالیست ها حسن عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور