Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: شکست برابر قزاقستان یک اتفاق بود و باید این باخت را در مسائل بدنی و روانی بازیکنان جستجو کرد.

به گزارش ایسنا،  جواد داوری در حاشیه مراسم تشییع دو شهدای گمنام دفاع مقدس درباره دو دیدار اخیر تیم ملی بسکتبال ایران برابر قزاقستان و سوریه گفت: بازی اول که خوب نبود و باید تغییرات زیادی در تیم صورت بگیرد، بازیکنان در دیدار دوم بهتر و راحت تر بودند و امروز و فردا، نشستی درباره مسائل قزاقستان و ورود به کاپ آسیا با سرمربی تیم ملی خواهیم داشت، البته مسائل زیادی در میان است که باید بیشتر بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنان پس از اردوی صربستان چند روز ایران بودند و سپس عازم قزاقستان شدند، البته نتیجه تیم ملی در کاپ آسیا خیلی تأثیرگذار خواهد بود و همه چیز را مشخص می‌کند. فکر می‌کنم شکست برابر قزاقستان یک اتفاق بود و باید این باخت را در مسائل بدنی و روانی بازیکنان جستجو کرد.

داوری در خصوص انتخاب نشدن دبیر این فدراسیون نیز تاکید کرد: از ابتدای سال جلساتی با گزینه های مختلف داشتیم، ضمن این که به‌خاطر شرایط خاص، دشوار است کسی را به‌صورت تمام وقت به سمت دبیری انتخاب می کردیم، طبق صحبتی که با اعضای هیئت رئیسه داشتیم، قرار شد یک نفر را به سمت سرپرست دبیری منصوب کنیم که این هفته معرفی می‌شود، پرسنل فدراسیون، کارهای مربوط به دبیرکل را انجام می‌دهند و فشار زیادی روی آنها است.

وی همچنین پیرامون شرایط فدراسیون بسکتبال نیز گفت: هنوز به انسجام کامل نرسیده‌ایم و کار سنگین است، اعزام‌های بسیار زیادی داشتیم و شرایط بسیار مشکل بود، البته همین که توانستیم اعزام‌ها را به‌صورت منظم انجام بدهیم، خوب است. اما هنوز به انسجام و وحدت لازم نرسیده‌ایم و نیاز است در برخی جاها از برخی اتفاقات جلوگیری به عمل آوریم، در یکی دو ماه آینده و قبل از میزبانی مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا، سعی داریم به ثبات کامل برسیم.

رییس فدراسیون بسکتبال درباره مشکلات اعزام تیم‌های ملی بسکتبال سه نفره مردان و بانوان به سنگاپور خاطرنشان کرد: اعضای تیم مردان شب گذشته با مشکلات زیادی اعزام شدند، ایران و سنگاپور در کشورهای همدیگر سفارتخانه ندارند و مشکلاتی برای صدور روادید داشتیم، بلیت گرفته بودیم و ویزا ساعت 18:30 به دست ما رسید، ملی‌پوشان باید با دو پرواز به سنگاپور اعزام می‌شدند که مشکلات زیادی داشت، باید درخواستی پُر می‌کردیم که این کار صورت گرفت، اما پاسخ آن نیم ساعت پس از بسته شدن گیت آمد.

وی در پایان با اشاره به جا ماندن دو نفر از ملی پوشان بسکتبال سه نفره گفت: سینا واحدی و خانم عبدالوند جزو ورزشکارانی بودند که به دلیل صادر نشدن روادید نتوانستند به سنگاپور بروند که علت آن بحث سیاسی و سفارتخانه‌ای بود، نفرات دیگری مسابقات کاپ آسیا را برگزار می‌کنند و فدراسیون سنگاپور با ما ارتباط نداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر تراکتور و استقلال در تبریز با یکدیگر رودررو خواهند شد که شاگردان جواد نکونام برای پیروزی در این دیدار بسیار انگیزه دارند تا بتوانند از این دیدار دست پر خارج شوند و فاصله امتیازی خودشان با پرسپولیس را حفظ کنند. البته این مسئله با حضور حمید مطهری به‌عنوان سرمربی تراکتور با تغییرات حائز اهمیتی همراه شده اما نکونام امیدوار است چهارمین سرمربی تاریخ استقلال باشد که می‌تواند تی‌تی‎‌ها را در رفت و برگشت شکست بدهد.

استقلال نخستین‌بار در لیگ اول توانست با حضور منصور پورحیدری تراکتور را به‌صورت رفت و برگشت شکست دهد ولی برای این اتفاق سال‌های زیادی صبر کرد. در هفته یازدهم لیگ بیستم بود که ابتدا شاگردان محمود فکری با نتیجه 3 بر یک برابر تراکتور پیروز شدند و در بازی برگشت، فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی استقلال پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تی‌تی‌ها را جشن گرفت تا بدین ترتیب استقلال پس از سال‌ها موفق شود که تراکتور را در هر دو بازی لیگ برتر شکست بدهد. این اتفاق در لیگ بیست و یکم با حضور مجیدی مجدد تراکتور شد و استقلالی‎‌ها در این لیگ هم توانستند با کسب دو پیروزی 1 بر صفر برابر سرخپوشان تبریزی، فصل خوبی داشته باشند و اکنون نکونام امیدوار است به‌مانند مجیدی و مرحوم پورحیدری فقید این اتفاق را در تبریز تکرار کند.

دیگر خبرها

  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال