Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:01:53 GMT

سکوت محض در دو روز ابتدایی انتخابات رئیس فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۶۸۲۰

سکوت محض در دو روز ابتدایی انتخابات رئیس فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی انتخابات فدراسیون فوتبال هشتم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود تا تکلیف رئیس، نواب رئیس و همچنین یکی از اعضای هیأت رئیسه (نماینده باشگاه‌ها) برای دو سال و نیم آینده مشخص شود.

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه، ۷۰ روز مانده به برگزاری انتخابات، موضوع را به اعضای مجمع اطلاع رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه روند صحیح برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، نام‌نویسی از نامزدها از صبح سه شنبه گذشته به مدت یک هفته (حتی در روزهای تعطیل) آغاز شده است.

در دو روز ابتدایی افرادی که چهره شناخته شده در ورزش نبوده کسی آنها را نمی‌شناسد اقدام به دریافت فرم‌های نامزدی برای جمع کردن امضا از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال کرده‌اند تا شانس خود را در این زمینه امتحان کنند.

این در حالی است که فعلا خبری از حضور مدیران عامل باشگاه‌ها برای جانشینی مهرداد سراجی عضو برکنار شده هیأت رئیسه به عنوان نماینده باشگاه‌ها نیست. همچنین مدیران ورزش نیز غایب بودند تا شاید حضور خود در مهم‌ترین پست فدراسیون فوتبال را به آخرین لحظات مربوط به اسم نویسی در این انتخابات کنند.

شایان ذکر است نامزد پست ریاست باید امضای پنج عضو و کاندیدای حضور در هیأت رئیسه به دلیل کنار گذاشتن مهرداد سراجی ضمن اینکه باید مدیریت باشگاه را عهده دار شود بلکه امضای دو تن از اعضای مجمع فدراسیون را نیز گرفته باشد.

کد خبر 5532525

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم ملی بسکتبال ریکاردو ساپینتو تکواندو تیم ملی فوتبال ایران فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند

با برگزاری نخستین نشست کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون تنیس رؤسای این کمیسیون‌ها مشخص و معرفی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس؛ در کمیسیون داوران، سامان حسنی به‌عنوان رئیس این کمیسیون برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رأی اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

در کمیسیون مربیان، سید امیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رأی اعضا انتخاب شدند. 

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات‌الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد