Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد رعیت روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:در ایام دهه امامت و ولایت که از عید سعید قربان آغاز و تا عید سعید غدیرخم ادامه دارد ویژه برنامه های متنوع هنری، فرهنگی و قرآنی را تدارک دیده ایم که می توان به مواردی نظیر  تولید و بارگذاری محتوای الکترونیکی مرتبط در بستر فضای مجازی، شادمانه ها، سلسله مسابقات، جلسات تبیینی و فلسفه غدیر، نمایشگاه و کارگاه های هنرهای تجسمی، همایش بانوان، اکران فیلم در مناطق محروم و کم برخوردار و سینمای سیار در مجتمع فرهنگی هنری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همایش های فاخر به صورت رایگان در روزهای دوشنبه ٢٧ و سه شنبه  ٢٨ تیر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی مصادف با عید سعید غدیرخم برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: اجرای گروه های موسیقی، اجرای اسندآپ کمدی، موسیقی اقوام، هنرهای نمایشی، نمایش غدیر، نقالی با موضوعات متنوع، سرود و تواشیح در این دو شب ویژه برگزار می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: دهه امامت و ولایت، فرصت ویژه ای است که ارزش‌های اسلام ناب محمدی و فرهنگ علوی در استان ترویج شود.
نهم تا هجدهم ذی الحجه از عید قربان تا عید سعید غدیر خم با عنوان دهه امامت و ولایت نامیده شده است.
 

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان گلستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان گلستان دهه امامت و ولایت عید سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری نشست های هماهنگی برنامه های دهه کرامت، تاکید کرد: برگزاری برنامه های شاد و مفرح همراه با نشاط اجتماعی در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران مراسم دهه کرامت قرار گیرد.

وی به آثار تبیینی و تربیتی و معنوی برنامه های دهه کرامت بر روی نسل جوان و آتیه ساز ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: همایش ویژه دختران در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در دهه کرامت برگزار شود.

امام جمعه سمنان همچنین خواستار تبیین حجاب و عفاف و سیره حضرت معصومه (س) برای دختران شد و تاکید کرد: از فرصت برنامه های دهه کرامت برای ترویج فرهنگ حجاب و الگو سازی برای دختران استان بهره گیری شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه ابراز رضایت مردم از اجرای طرح نور در جامعه بسیار ارزشمند است، گفت: دهه کرامت فرصت خوبی است تا مردم ما بتوانند حمایت خودشان را از اجرای طرح نور اعلام دارند.

وی دهه کرامت را زمان خوبی برای بزرگداشت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به خصوص بین نسل جوان دانست و تاکید کرد: تبیین اهمیت حجاب و عفاف محور برنامه های دهه کرامت به خصوص برای نسل آینده ساز استان سمنان باشد.

کد خبر 6092817

دیگر خبرها

  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • احسان یاسین از فلسطین خواند