Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:59:42 GMT

سقوط ارزش یورو با نگرانی در مورد قیمت انرژی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۷۲۷۹

سقوط ارزش یورو با نگرانی در مورد قیمت انرژی

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، ارزش یورو امروز به کمترین میزان در دو دهه گذشته رسید، زیرا نگرانی در مورد افزایش قیمت انرژی و احتمال کمبود، سایه‌‌ای طولانی بر اقتصاد این قاره انداخته است.

این در حالی است که تقاضا برای دارایی‌های امن نظیر دلار به بالاترین حد طی 20 سال اخیر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت اکوینور امروز اعلام کرد، انتظار می‌رود، تمامی میادین نفت و گاز تحت تاثیر اعتصاب بخش نفت نروژ طی چند روز آینده، به فعالیت کامل بازمی‌گردند.

در عین حال، بانک گلدمن ساکز نیز پیش بینی های خود برای قیمت گاز را افزایش داد و اعلام کرد، از سرگیری کامل جریان گاز روسیه از طریق خط لوله نورد استریم یک دیگر محتمل‌ترین سناریو نیست.

تحلیلگران انتظار یک افزایش سریع در قیمت نفت را دارند، زیرا کمی عرضه همچنان ادامه دارد.

موریتز پایسن، تحلیلگر بازار گفت: «تنها تهدید عدم ارسال گاز بر ارزش یورو تاثیر نگذاشته است؛ هزینه بالای انرژی نیز در حال حاضر یک بار است. هزینه‌های انرژی در اروپا چند برابر بیشتر از آمریکاست.»

ارزش یورو در برابر دلار 0.7 درصد کاهش یافت و به 1.0186 رسید که برای نخستین بار از دسامبر 2002 به کمتر از 1.02 رسیده است.

بر اساس برآوردهای اداره آمار اتحادیه اروپا یورواستات که روز چهارشنبه منتشر شد، مصرف کنندگان منطقه یورو برای دومین ماه متوالی در بحبوحه افزایش قیمت‌ها، هزینه‌های خود را برای غذا، نوشیدنی و تنباکو کاهش دادند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یورو دلار ارزش یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!

اسطوره برزیلی دنیای فوتبال، دیگر تمایلی به باشگاه داری ندارد.

طرفداری | رونالدو نازاریو، اسطوره برزیل و رئال مادرید، به زودی به دنبال واگذاری سهام اکثریت خودش در رئال وایادولید خواهد بود،  آن هم پس از اینکه سهام تیم برزیلی کروزیرو را فروخت.

طبق گزارش مارکا، رونالدو در یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن درباره فروش کروزیرو صحبت می کرد، تأیید کرد که «رئال وایادولید بعدی است». رونالدو، کروزیرو را با بیش از 70 میلیون یورو خریداری کرد و بدهی های حدود 180 میلیون یورویی آنها را به عهده گرفت و بدین ترتیب باشگاه را از ورشکستگی نجات داد. او اکنون 90 درصد سهام این تیم را به قیمت 109 میلیون یورو فروخته است.

وایادولید دوران پرفراز و نشیبی را تحت نظر رونالدو تجربه کرده است. او قبل از سقوط وایادولید به سگوندا دیویژن، با مبلغی نزدیک به 80 میلیون یورو برای فروش باشگاه توافق کرده بود. مشخص نیست که ارزش باشگاه اکنون چقدر است، اما او امیدوار است که آنها در این فصل به لالیگا صعود کنند، که باعث افزایش ارزش باشگاه خواهد شد. آنها در حال حاضر با امتیازی برابر با لگانس در رده دوم قرار دارند. در ورزشگاه خوزه زوریلا نیز شعارهایی برای خروج رونالدو سر داده شده است، دوران حضور او در وایادولید طی شش سال گذشته شاهد صعود، سقوط، صعود مجدد و سقوط دوباره آنها بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش پول ایران!
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟