Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فردیناندو‌ دی‌جورجی پیش از دیدار مقابل تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی پیش رو داریم. برای این‌که دو تیم ایران و ایتالیا هنگام بازی حملات متنوع و نگرش خوبی دارند و هر دو تیم خوب هستند.

وی با بیان این‌که بازی سختی مقابل ایران داریم، گفت: بازی سختی هم برای ما و هم برای ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی قبلی ایران بسیار بسیار خوب بود و ایران مقابل لهستان عالی بازی کرد. مسابقه‌ای بود که بیش از دو ساعت و نیم طول کشید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا تصریح کرد: آماده‌ایم؛ سعی می‌کنیم مقابل ایران والیبال را به بهترین شکل ممکن بازی کنیم. برای اینکه صعودمان به دور نهایی مسجل شود. برای ایتالیا مهم است که در بین هشت تیم بالای جدول باشیم. ازسوی دیگر مسابقه با ایران برایمان مهم است که بهترین شکل برای دور نهایی آماده شویم.

دی‌جورجی درباره هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌ها گفت: مسابقات خوبی تا کنون برگزار شده است. هفته اول مسابقات تجربه خوبی برای تیم ایتالیا بود. از تیمی متفاوت بهره بردیم که بازیکنان جوانی داشت و فقط نتیجه یک بازی مقابل فرانسه را واگذار کردیم. اما در مجموع هفته خوبی بود.

وی ادامه داد: در هفته دوم و در فیلیپین نیز با همین ترکیب جوان بازی کردیم و حالا فقط زایتسف و روسو به تیم اضافه شدند. سعی داریم به آماده‌سازی تیم خود ادامه دهیم چرا که این موضوع در هفته پایانی اهمیت زیادی دارد.

‌تیم ملی والیبال ایران که در نخستین روز هفته سوم موفق به شکست سه بر دو لهستان شد، از ساعت 16 و 30 دقیقه فردا (پنج‌شنبه 16 تیر) در دهمین بازی خود در این مسابقات به مصاف ایتالیا می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا والیبال ایتالیا والیبال ایران لیگ ملت های والیبال هفته سوم لیگ ملت های والیبال زایتسف روسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران