Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خورستان از پذیرش دانشجو در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی برای ورودی مهر ۱۴۰۱ این دانشگاه خبرداد.

کیانوش بهرهی گفت: پذیرش دانشجو در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی ورودی مهرماه سال ۱۴۰۱ از روز سه شنبه ۱۴/۰۴/۱۴۰۱  آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان خورزستان ادامه داد: پذیرش دوره‌های مذکور  از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌پذیرد؛ متقاضیان می‌توانند از تاریخ یاد شده پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

بهرهی افزود: در پذیرش مذکور، ۱۶ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت، فرهنگ وهنر و خدمات اجتماعی و کشاورزی و در  ۱۷۸ کد رشته محل که از این تعداد ۶۸ کد رشته محل جدید می باشد، درمقطع کاردانی ناپیوسته  پذیرش دانشجو خواهند داشت. 

سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان خورزستان بیان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجوی ایجاد شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان برای دوره کاردانی مهر ماه ۱۴۰۱ حدود ۱۲۴۵۰ نفر است که نسبت به مهر ماه سال گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی‌کاربردی خوزستان ،وی ادامه داد: در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین با توجه به جهت گیری های بازارکار در ابعاد ملی و بین المللی، همچنین بازار اشتغال کشور و باتوجه به ماموریت و رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یکی از مهم ترین عوامل سهیم و موثر در ایجاد اشتغال تعداد ۶۸ کد رشته محل جدید به رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اضافه شد که رشته های کاردانی جدید که در پذیرش اخیر در  استان ایجاد شده است شامل رشته های کاردانی فنی انرژی‌های تجدیدپذیر، کاردانی فنی تعمیر و بهره برداری دستگاه های آب شیرین‌کن، کاردانی فنی مکانیک- تعمیر و نگهداری گیربکس، کاردانی فنی مرکز عملیات امنیت، کاردانی فنی اتوماسیون صنعتی، کاردانی حرفه‌ای حقوق خدمات مالی، کاردانی فنی  کسب و کارهای دیجیتالی، کاردانی فنی کامپیوتر و لپ تاپ، کاردانی فنی تست نفوذ ، کاردانی فنی پشتیبانی سیستم های رایانه ای، کاردانی فنی تست سامانه های نرم افزاری، کاردانی حرفه‌ای تربیت بدنی - مربیگری پایه آمادگی جسمانی، کاردانی حرفه‌ای مربی‌گری پایه قایقرانی ، کاردانی حرفه‌ای مربی‌گری پایه نجات غریق ، کاردانی حرفه‌ای تربیت بدنی - مربیگری پایه فوتبال، کاردانی حرفه‌ای تربیت بدنی - مربیگری پایه پرورش اندام، است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه علمي كاربردي دانشگاه جامع علمی کاربردی کاردانی حرفه ای کاردانی فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان آخرین وضعیت دریافت مجوز راه‌اندازی رشته پزشکی در واحد اهواز را تشریح کرد.

علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه آخرین اکیپ بازرسی وزارت بهداشت، از امکانات دانشگاه آزاد خوزستان بازدید خواهند کرد تا مجوز نهایی جذب دانشجوی پزشکی عمومی صادر شود.

وی ادامه داد: تیم اعضای هیات علمی برای این رشته نیز در حال تکمیل است و در صورت تایید امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه توسط بازرسان، از ترم مهرماه در واحد اهواز دانشجوی پزشکی پذیرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به روند فراهم‌آوری امکانات مناسب آموزش پزشکی، گفت: تجهیزات آزمایشگاهی در وضعیت خوبی قرار دارند و البته نواقض جزئی هم وجود دارد که در حال رفع است. مرکز مهارت‌های پزشکی نیز در حال توسعه است. با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز توافق کرده‌ایم که برای آموزش بالینی دانشجویان از بیمارستان‌های آموزشی گلستان، سینا و... به صورت مشارکتی استفاده کنیم.

افروس عنوان کرد: مجوز مرحله اول دانشکده پزشکی برای رشته پزشکی است و در مرحله بعد، رشته‌های داروسازی و دندانپزشکی نیز اضافه خواهد شد. تنها منتظر مجوز نهایی وزارت بهداشت برای رشته پزشکی هستیم که تا پایان اردیبهشت‌ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد