Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: امضای تفاهم نامه استانداری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، گامی بلند در راستای محرومت زدایی  و توسعه منطقه است.

علیرضا عباس زاده، امروز چهارشنبه ۱۵ تیر در جلسه بررسی تفاهم نامه همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار امیدواری کرد: در قالب اقدامی مشترک و هم افزا بین دو حوزه و با بهره گیری از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گامی بلند در راستای محرومت زدایی و توسعه  منطقه برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به جلسه‌ای که با حضور استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برگزار شده، تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه همکای استان بدون بیکار که در بهمن ماه سال گذشته در حضور معاون اجتماعی و نیروهای جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) مطرح گشته بود، در استان عملیاتی شود.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در جلسه استاندار و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) بر اصل قضیه صحه گذاشته و تأیید شد مدیر هلدینگ کشاوری به عنوان  نماینده ستاد در این خصوص  معرفی شود.

عباس زاده با اشاره به تفاهم نامه سال ۱۳۹۸ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و استان گفت: بهتر است با بهره گیری از تجربیات اجرای طرح‌های اشتغالزایی و توانمند سازی، مشارکتی، زیربنایی و عمرانی (که مرتبط با شهرستان هدف نهبندان است ) در گذشته، طرح‌های حمایتی و اجتماعی هم در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: جلسات اولیه در این رابطه با دستگاه های اجرایی به ویژه سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت برگزار و در خصوص حوزه های مشترک فعالیت که باید در تفاهم نامه گنجانده شود، پیش نویسی آماده شده تا پس از چکش کاری لازم، به امضای استاندار و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برسد.

وی یادآور شد: مقرر شده لیستی از صنایع راکد و نیمه فعال استان تهیه شود تا با روش‌های  مختلف از آنها حمایت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حضرت امام خمینی استاندار خراسان جنوبی سازمان جهاد کشاورزی ایسنا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا