Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسدی راد عصر چهارشنبه در کارگاه آموزشی تحلیل ابعاد اجتماعی و حقوقی قانون حمایت از اطفال و نوجوانان اظهار داشت: ه در حال حاضر از نظر قوانین اطفال و نوجوانان شرایط مناسبی برخورداریم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اجرا بعضاً دستگاه‌های اجرایی عملکرد مناسبی نشان نمی‌دهند اضافه کرد: ما شاهد یک خلأ بزرگ آگاه‌سازی در خصوص قوانین اطفال و نوجوانان در آحاد جامعه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر از تمامی ارگان‌ها خواستار همکاری در اجرای حقوق کودک شد و بیان کرد: این وظیفه را خاص سیستم قضائی و بهزیستی نیست.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بهزیستی بخش‌های اورژانس اجتماعی و مددکاری سازمان پیوند محکمی با امور قضائی دارند و آنچه محرز است نقش خانواده در ارتقا حقوق کودک بسیار مؤثر است.

لزوم توجه به مسائل تربیتی و هویتی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر نیز عنوان داشت: در معاونت پیشگیری از وقوع جرم مشاورین و مددکاران در اجرا کردن قوانین اطفال و نوجوانان فعال هستند.

الماس گشتاسبی اظهار داشت: در بحث طفل می‌بایست مسائل تربیتی و هویتی را در نظر بگیریم.

کارگاه آموزشی تحلیل ابعاد اجتماعی و حقوقی قانون حمایت از اطفال و نوجوانان با هدف توانمندسازی و ارتقا سطح دانش همه کارکنان قضا و بهزیستی در حوزه کودک و نوجوانان با حضور قضات، دادستان‌های دادگستری، رؤسای بهزیستی و کارشناسان اورژانس اجتماعی سراسر استان با همکاری دادگستری و بهزیستی استان بوشهر برگزار شد.

کد خبر 5532713

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان بوشهر بهزیستی بهزیستی بوشهر بوشهر بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه ویروس کرونا زمین لرزه خراسان رضوی آلودگی هوا زلزله مجلس شورای اسلامی مشهد اردبیل جهرم شیراز آمار کرونا قوانین اطفال و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند

 
به گزارش تابناک،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 منبع: میزان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند