Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرگانی خارجی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: از ابتدای طرح خرید تضمینی گندم از کشاورزان تاکنون بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم تحویل و ۳۳ هزار میلیارد تومان از مطالبه کشاورزان پرداخت شده است.

امیر طالبی روز چهارشنبه ۱۵ تیر در آیین تکریم و معارفه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خراسان جنوبی، افزود: بیش از ۹۰ تا ۹۵ درصد مطالبات گندم‌کاران کشور پرداخت شده و مابقی مطالبات نیز به زودی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: لیاقت مردم و توانایی‌های ما بیش از این است، به این توانایی‌ها ایمان آورده و هر روز در جهت ارتقای خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد.

معاون بازرگانی خارجی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تصریح کرد: دنیا و از جمله کشور در شرایط خاصی بسر می‌برد و آنچه مردم انتظار دارند تامین کالاهای اساسی است چراکه اگر این توانایی وجود نداشته باشد مردم ما را نخواهند بخشید.

وی اظهار کرد: طرح شجاعانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در دولت سیزدهم آغاز شده و آنچه از این طرح برداشت می‌کنم دو موضوع مهم منطقی کردن مصرف کالاها و رضایت مردم در تامین کالاهای اساسی است.

طالبی بیان کرد: طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها به دنبال این است  که کالاهای مورد نیاز مردم به نحو صحیح توزیع‌ و مصرف شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها تقاضاهای کاذب مردم حذف شود عنوان کرد: این مهم در خصوص کالاهایی مانند روغن محقق شده و در خصوص گندم نیز خواهد افتاد.

معاون بازرگانی خارجی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران یادآور شد: درخواست داریم در استان‌ها مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران در جهت اجرایی شدن هر چه بهتر این طرح همراهی و همکاری کنند تا تقاضا کاذب در برخی کالاها تعدیل شود.

وی گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل غله و خدمات بازرگانی و مجموعه استانداری می‌توان تقاضاهای کاذب را تعدیل کرده و تولید و مصرف کالا به سمت مصرف واقعی سوق داده شود.

طالبی افزود: منطقی شدن مصرف کالا یک نکته اساسی است و باید در این زمینه دقت نظر بیشتری لحاظ شود.

وی با اشاره به رضایت مردم در تامین کالاهای اساسی تصریح کرد: در حال حاضر که با جنگ اقتصادی مواجه‌ایم و باید برای تامین برخی کالاها جنگید و آن را در اختیار مردم قرار داد، باید کمک کنیم اهداف طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها محقق شود.

معاون بازرگانی خارجی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: برای حفظ و صیانت این کالاها بُعد نظارتی نیز باید تقویت شود تا این کالاها در مسیر کانال‌های اصلی خود قرار بگیرد.

وی ادامه داد: نظارت صحبح و دقیق بر کالاها همت همه دوستان و همکاران را می‌طلبد کما اینکه در حال حاضر هم مشغول نظارت هستند و بیشترین توان را برای اجرا طرح خواهند گذاشت.

طالبی با اشاره به وضعیت ذخیره‌سازی کالا در خراسان جنوبی گفت:  در حال حاضر سیلوهایی با ۱۰۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی در استان وجود دارد که ظزفیت خوبی برای این استان مرزی است.

وی با بیان اینکه ذخایر راهبردی مورد تأکید همه ما است، یادآور شد: کشور چین بزرگترین ذخایر راهبردی را دارد در حالیکه تحریم هم نیست ما هم در برنامه‌هایی که تکلیف شده ذخایر راهبردی را به عنوان یکی از موضوعات اساسی است مورد توجه قرار داده‌ایم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كشاورزان مطالبات کشاورزان توزیع عادلانه یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران