Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: فساد و سوء استفاده مالی در شرکت‌های وابسته به بنیاد شهید ربطی به دولت جدید ندارد و در همه این سال‌ها نمایندگان وقت و ولی فقیه در بنیاد شهید متولی امر بوده‌اند.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه شکایتش از بنیاد شهید در کمیسیون اصل نود قانون اساس ناظر به نحوه عملکرد دولت‌های گذشته در خصوص انجام تکالیفشان نسبت به فرزندان شاهد و ایثارگر است گفت: این مسئله‌ای که بیان کردم برای دولت‌های گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: دولت سیزدهم تازه بر سرکار آمده و فرصتی نداشته که به این تغییر و تحولات برسد و شکایت من به عنوان یک فرزند شهید و نماینده مردم ناظر به دولت‌های گذشته و شرکت شاهد است که برای فرزندان شهید از دهه ۶۰ وکالت داشته است تا در زمان کودکی به نمایندگی از آنان برای اداره شرکت شاهد توسط نمایندگی، ولی فقیه تصمیم گرفته شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تاکید کرد: این موضوع اساسا ربطی به دولت جدید ندارد و در همه این سال‌ها نمایندگان وقت، ولی فقیه در بنیاد شهید متولی امر بوده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران ابوالفضل ابوترابی فساد مالی بنیاد شهید ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان

 مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان چهارشنبه شب ۱۲ اردیبهشت با حضور معاون امور مجلس رئيس جمهور، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، رئیس دانشگاه شهید باهنر و ساير مسئولان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم گفت: افراد در برقراری ارتباط با دیگران یا اثرگذار و یا متاثر هستند و معلم باید موثر باشد. 

وی با اشاره به اینکه علم معلم موجب تأثیرگذاری وی می‌شود، بیان داشت: استاد باید از دارایی‌‌هایش در کنار دانایی‌‌هایش استفاده کند. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان هم با گرامیداشت روز معلم، گفت: هر شغل و هر حرفه‌ای که داشته باشیم، همه ما مدیون معلمین خود هستیم. 

وی بیان داشت: همه ما در محضر اساتید و معلمان کسب علم کرده‌ایم و برخی دانشجویان خود هم اکنون از اساتید برتر هستند؛ بنابراین هیچ لذتی بالاتر از کسب علم و دانش نیست. 

 در این مراسم از ۴۳ تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور،  استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت