Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید پرویز فتاح عصر چهارشنبه در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه واحد بخار این نیروگاه پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: ‬تاکنون ۸,۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه واحد بخار این نیروگاه از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است، تصریح کرد: حُسن واحد بخار این است که سوخت لازم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با تاکید بر اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد دو واحد گازی دارد، افزود: امروز هر کدام از این واحدها ۱۱۸ مگاوات برق تولید می‌کنند و ۲۴ ساعته تولید برق را در این شرایط سخت تابستان انجام می‌دهند.

فتاح خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان برای واحد بخار این نیروگاه ۱۱۰ میلیون یورو غیر از مبالغ ریالی سرمایه گذاری می‌کند و تمام مسائل اجرایی آن حل شده است.

کد خبر 5532696

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز فتاح نیروگاه برق خرم آباد بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه ویروس کرونا زمین لرزه خراسان رضوی آلودگی هوا زلزله مجلس شورای اسلامی مشهد اردبیل جهرم شیراز آمار کرونا نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد واحد بخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه وقف


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ۳۹ شرکت دانش بنیان در مدت پنج روز دستاورد‌های خود را در چهارمین نمایشگاه وقف ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه امسال ظرفیت سازمان اوقاف در رساندن منافع امور وقفی از مرز هفت همت عبور کرده است، گفت: رساندن منافع امور وقفی به ۲۰ همت دور از دسترس نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی افزود: امسال و با توجه به داده‌های سامانه اوقاف، بیش از چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان هزینه شده تا این نیات به خوبی اجرایی شوند.

این نمایشگاه ۵ روز از ۹ تا ۱۷ اردیبهشت دایر است و برنامه‌ریزی شده مدیران کل اوقاف و از استان‌ها به نوبت در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است