Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیشرو در ارائه خدمات نوین و مشتری مداری است.

مجید کیانپور در آیین افتتاح همزمان فرایند ممیزی اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی شکایت و رضایت مشتریان شرکت، اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با قدمتی بیش از شش دهه و ارائه خدمات تضمین شده و نوین در راستای ارتقای کیفی و طول عمر مفید پروژه‌های عمرانی ملی و استانی طی این سال‌ها ضمن مشتری‌مداری و افزایش رضایت مشتریان، خدمات استاندارد را با دقت و سرعت به متقاضیان ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دستیابی به استانداردهای بین‌المللی و حفظ و استمرار این استانداردها در ارائه خدمات منحصربه‌فرد و نوین با هدف حفظ و ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی و همچنین جلب رضایت مشتریان، طی فرایند قرارداد همکاری در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به یک اصل تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه این آزمایشگاه دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی را در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ارائه خدمات برتر، منحصربه‌فرد و تضمین شده امروز فرآیند ممیزی استاندارد بین‌المللی- ۲۰۱۸(ISO ۱۰۰۰۲) و ISO ۱۰۰۰۴- ۲۰۱۸)  شامل رسیدگی به شکایت و رضایتمندی مشتریان را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به اینکه رضایت مشتری و مشتری مداری یک اصل مهم در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است نسبت به دریافت این صلاحیت نیز اقدام کردیم تا از پیشنهادها و انتقادات و منابع اطلاعاتی مشتریان برای بهبود ارائه خدمات تضمین شده خود بیشتر استفاده کنیم.

کیانپور اضافه کرد: از این‌رو در راستای تسری فرهنگ مشتری مداری و رعایت ارائه خدمات با کیفیت‌تر به شهروندان، این آزمایشگاه تصمیم به استقرار استانداردهای مدیریت ثبت و پیگیری شکایت و اندازه‌گیری رضایت مشتریان در ستاد و تمامی استان‌ها در سراسر کشور گرفت و به همین منظور فرایند و الزامات مورد نظر این استاندارد طی ماه‌های گذشته در شرکت پیاده‌سازی شد و امروز فرایند ممیزی با حضور نمایندگان شرکت BRSM تحت اعتباردهی IAS و مرکز ملی تائید صلاحیت ایران NASI انجام شد که فرایند اخذ این گواهینامه‌ها پس از انجام ممیزی در ستاد و استان‌ها و موفقیت شرکت صادر خواهد شد.

وی اخذ این استاندارد را در مسیر تعالی شرکت مهم دانست و بیان کرد: با اخذ این استاندارد بین‌المللی میزان کارایی و عملکرد ارائه خدمات و عوامل نارضایتی مشتریان برای ارائه راه حل سریع‌تر در رضایت مشتری مشخص و ضمن متحد کردن کارکنان شرکت در ارائه خدمت با کیفیت به مشتریان، می‌توانیم کنترل مداوم بر روی فرایند ارائه خدمات تضمین شده و برتر به مشتریان داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک رضایت مشتریان ارائه خدمات رضایت مشتری مشتری مداری بین المللی تضمین شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • دانشمندان درباره «جهان‌های موازی» چه می‌گویند؟
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا