Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@05:57:20 GMT

مرحله دوم قرعه کشی خودرو ۲۵ تیرماه آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۸۵۴۱

مرحله دوم قرعه کشی خودرو ۲۵ تیرماه آغاز می شود

سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته، مرحله دوم قرعه کشی خودرو، ۲۵ تیرماه (حداکثر تا آخر تیر) برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید قالیباف در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته، مرحله دوم قرعه کشی خودرو 25 تیرماه (حداکثر تا آخر تیر) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: تا کنون عرضه 82 هزار خودرو در مرحله دوم قطعی شده است، اما احتمال افزایش آن تا 100 هزار دستگاه وجود دارد.

وی تاکید کرد: قرعه کشی با همان سامانه تخصیص یکپارچه خودرو انجام می‌شود البته اقداماتی نیز برای بهبود ضرایب فنی و ایمنی آن انجام خواهد شد.

آغاز فروش خودرو در سامانه یکپارچه/ خریداران خودرو بخوانندثبت‌نام 4میلیون نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو/ قرعه‌کشی 9 خرداد انجام می‌شود12هزار ذخیره قرعه‌کشی سامانه یکپارچه هم خودرو می‌گیرند/ اذعان رئیس سازمان حمایت به اشتباه عدم‌تعیین نفر اصلی و ذخیرهانتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو خودرو مرحله دوم قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان به میزبانی آرژانتین برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۲۰ تیم حضور دارند که در ۶ گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. پس از برگزاری قرعه کشی این مسابقات، تیم واترپلو کمتر از ۱۸ سال ایران در گروه (سه) با تیم‌های چین و کانادا همگروه شد.

 

دیگر خبرها

  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت