Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:39:21 GMT

کشف مواد مخدر در ساوه ۱۱۹ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۹۲۷۷

کشف مواد مخدر در ساوه ۱۱۹ درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی‌آبادی» افزود: یکی از اولویت‌های اصلی ماموریت‌های پلیس، برخورد جدی با سوداگران مرگ است که با سعی و کوشش نیروهای انتظامی و همکاری مطلوب شهروندان، پلیس شهرستان به صورت شبانه روز برخورد و مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر را در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه به دستگیری ۱۹۵ نفر از سوداگران مرگ اشاره و بیان کرد: مقدار ۱۶۲ کیلو و ۲۷۳ گرم انواع مواد مخدر در این سه ماهه کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۹ درصد افزایش یافته است، تعداد ۳۵۹ نفر معتاد نیز در این رابطه جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد اعزام شدند. 

وی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه ‌روزی پلیس، کشف انواع سرقت‌ها در بازه زمانی سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش یافت، عنوان کرد: در این مدت ۹۱۶ فقره سرقت کشف و ۴۸۳ سارق دستگیر شد که نسبت به بازده زمانی سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.

عیسی آبادی با اشاره به کشف ۱۴۳ میلیارد و ۳۳۲ میلیون و  ۹۰۰ هزار ریال کالای قاچاق در مدت مذکور گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کشفیات کالای قاچاق صد درصد افرایش داشته و در این رابطه ۴۵ نفر دستگیر شدند. 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به توقیف ۷۱۲ دستگاه خودرو و ۱۵۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت تشدید اقدامات انتظامی در پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر، افزود: تعداد ۶۲ واحد صنفی نیز به علت تخلفات صنفی پلمب و تعداد ۴۵۵ فقره تذکر نیز به واحد های صنفی ابلاغ شد.

برچسب‌ها ساوه استان مرکزی مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه استان مرکزی مواد مخدر ساوه استان مرکزی مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درصد افزایش مواد مخدر سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری مواد افیونی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل حضور متهمان، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات کاملاً هماهنگ موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۸۰۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی دقیق از محل خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747948

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم